کد خبر: ۳۱۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 19 October 2016
به گزارش تابناک یزد، مدیرکل پدافند غیرعامل یزد گفت: نخستین مرکز آموزشی و آمادگی نیروهای عملیاتی در مقابل مخاطراتی از جمله شیمیایی، بیولوژیک، هسته‌ای، انفجاری و یا رادیو اکتیو به صورت پایلوت در استان یزد ایجاد می‌شود.
حسین اسماعیلی  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: از دوم تا هشتم آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل نام‌گذاری شده است.

وی شعار این هفته را "مصون‌سازی و پایداری کشور با اقدام و عمل به پدافند غیر عامل" دانست و گفت:  در هفته پدافند غیرعامل، 12 رزمایش در دستگاه‌ها و ادارات استانی برگزار می‌شود.

اسماعیلی عنوان کرد: نخستین مرکز آموزشی و آمادگی نیروهای عملیاتی در مقابل مخاطرات شیمیایی، بیولوژیک، هسته‌ای، انفجاری و یا رادیو اکتیو به صورت پایلوت در استان یزد ایجاد می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل یزد برگزاری شش هزار نفر ساعت آموزش عمومی و تخصصی را از دیگر اقدامات مرتبط با این موضوع در استان یزد دانست و گفت: تاکنون 10 رزمایش در زمینه‌های مختلف از جمله سایبری، اقتصادی، زیستی و موارد مختلف دیگر در استان یزد برگزار شده است.

وی ادامه داد: در راستای بهره‌گیری هرچه بیشتر از ظرفیت این هفته در افزایش توان استان در زمینه پدافند غیرعامل، سعی شده هماهنگی بین دستگاه‌ها در این زمینه افزایش یابد.

اسماعیلی "اقتدار ملی، خودباوری و جهاد علمی"، مصون‌سازی سرمایه‌ها و زیرساختهای ملی"، مصون‌سازی کشور با عمل انقلابی، جهاد کبیر و مقابله با نفوذ دشمن"، توانمندسازی جامعه با اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی"، "دفاع جامع، ارتقای آمادگی با جامعه سالم در مقابله با تهدیدات نوین"، "استاندارسازی، مقاوم سازی زیرساختها و سرمایه های ملی" و "مصون‌سازی کشور با مدیریت جهادی و بسیج مردمی" را شعارهای روزهای این هفته دانست که به ترتیب از یکشنبه دوم آبان تا شنبه هشتم آبان در نظر گرفته شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار