مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تغییر ساختارهای اجتماعی و اقتصادی در این استان را از جمله عواملی برشمرد که زمینه ساز افزایش طلاق در میان زوجین شده است .
کد خبر: ۳۲۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 10 November 2016
به گزارش تابناک یزد،علی غیاثی ندوشن درنشست شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با اشاره به افزایش نسبی طلاق در استان یزد اظهارکرد: تغییر ساختارهای اجتماعی ، فرهنگی ، تحولات اقتصادی ، توسعه صنعت ، دانشگاه درسطح کلان استان یزد و همچنین مهاجرت غیر بومی در این رشد تاثیر گذار بوده است.
وی بابیان صیانت بخشی از خانواده افزود: مسئولان و دستگاههای فرهنگی باید برای مصون ماندن خانواده ها و کاهش طلاق و ادامه زندگی برای زوجین تلاش کنند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان یزد با بیان اینکه سنتی شدن به مدرن در رشد طلاق موثر است خاطرنشان کرد: یزد در بین 31 استان کشور در زمینه طلاق از رشد کمی برخوردار بوده است .
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در این نشست به اهمیت تقویت نظام خانواده پرداخت و گفت : رسانه ، دستگاههای تبلیغی ، حوزه های علمیه و دانشگاهها در صیانت بخشی از بنیان خانواده ها موثر هستند.
دراین نشست مسئولان دستگاههای فرهنگی شهرستان ابرکوه پیشنهادات و راهکارههای لازم برای تقویت و استحکام خانواده ها را ارایه دادند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار