مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: بهزیستی در 15 موضوع آسیب‌های اجتماعی نقش دارد و خود را موظف می‌داند علل و عوامل را شناسایی و بر اساس آن خدمت داشته باشد.
کد خبر: ۳۲۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 13 November 2016

به گزارش تابناک یزد،جلیل عفتی در نشست کارشناسان پیشگیری سازمان بهزیستی اظهار داشت: هر چند تا به امروز در پیشگیری از اعتیاد موفقیت‌های خوبی حاصل شده اما تا رضایت کامل فاصله داریم و باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: باید بتوانیم از همراهی و مشارکت مردم و موسسات استفاده کنیم و قدم‌های رو به جلو در راه رسیدن به اهداف پیشگیری از اعتیاد برداریم و این مشارکت می‌تواند به عنوان یک ظرفیت توانمند و اثرگذار مورد استفاده قرار گیرد.

عفتی ادامه داد: اگر به ریشه آسیب‌های اجتماعی توجه نکنیم به بیراهه رفته‌ایم و آنچه انجام می‌دهیم تناسب نخواهد داشت و خروجی آن مثبت نخواهد بود و برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید اصلاح امور و الگوها صورت گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد به نقش بهزیستی در آسیب‌ها اشاره کرد و گفت: ما به عنوان سازمانی که در 15 موضوع آسیب‌های اجتماعی درگیر هستیم، بر خود لازم می‌دانیم و موظف هستیم علل و عوامل را شناسایی کرده و بر اساس آن خدمت داشته باشیم تا با برنامه‌ریزی درست به آیتم‌های مدنظر سازمان دست یابیم.

عفتی اظهار داشت: در موضوع توجه به زندگی و همسرگزینی آنگونه که باید نهادها و متولیان امر اثرگذاری نداشته‌اند و نتیجه آن طلاق‌های رو به رشد است که باید ریشه‌ای و از سطح مدارس و دانشگاه‌ها پیشگیری شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار