مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با ارائه گزارشی از وضعیت سرمایه گذاری استان یزد گفت: 10 شرکت خارجی اخیرا آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در این استان اعلام کردند.
کد خبر: ۳۳۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵ 26 November 2016
به گزارش تابناک یزد،علی نمازی در نشستی در جمع اعضای مرکز خدمات سرمایه گذاری این استان، افزود: کار اعتبار سنجی و تایید صلاحیت آنها انجام شده و این شرکت ها در مرحله ارزیابی فنی و اقتصادی سرمایه گذاری در استان هستند.

نایب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری اظهار کرد: شرکت‏‏های یادشده اغلب از کشورهای آلمان و چین و سایر کشورها از جمله اتریش، ایتالیا، انگلیس و هند هستند که تمایل دارند در زمینه انرژی‎‎های نو و تجدیدپذیر، گردشگری و صنایع پتروشیمی سرمایه‎‎گذاری کنند. نشست‌های تخصصی به منظور راهنمایی و ارائه مشوق‎‎های لازم در زمینه جذب سرمایه گذاری این شرکت‎‎ها انجام شده است.

نمازی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از فعالیت خوب نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری، گزارشی از  روند فعالیت های این مرکز ارائه کرد و گفت: نشست های نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌ها روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار می‎‎شود و آنها  در این دو روز حضور  فعالی در این مجموعه دارند.

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد با بیان اینکه شیوه نامه این مرکز تدوین و آماده شده است، تصریح کرد: این شیوه نامه در نشست برنامه ریزی و توسعه استان ارائه و مصوب خواهد شد.

در این نشست گزارشی از روند سرمایه‎‎گذاری صورت گرفته توسط دولت از محل اعتبارات تملک دارایی‎های سرمایه‎‎ای در طول برنامه پنجم توسعه اقتصادی و برنامه‎های دستگاه‎‎های اجرایی برای جذب اعتبارات بیشتر در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار