مدیر کمیته امداد شهرستان بهاباد با بیان اینکه سوء تغذیه به عنوان یک بیماری در جامعه شناخته شده است گفت: در سال جاری سبد غذایی بین کودکان مبتلا به سوء تغذیه در این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۳۳۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 30 November 2016

به گزارش تابناک یزد،رمضان باقری  با بیان اینکه بخش عمده‌ای از مددجویان تحت پوشش این نهاد با سوء تغذیه در کودکان روبرو هستند اظهار داشت: در سال‌ جاری 85 میلیون ریال برای رفع سوء تغذیه کودکان کمتر از شش سال تحت پوشش این نهاد هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) توجه به بیمه و درمان مددجویان همچنین رسیدگی به مسائل بهداشتی و درمانی مددجویان را با جدیت دنبال می‌کند ادامه داد: ارائه خدمات درمانی و پرداخت کمک‌ هزینه‌های درمان مددجویان از جمله اقداماتی است که این نهاد خود را موظف به انجام آن می‌داند و معتقدیم که اقدامی موثر و ضروری در راستای حمایت از مددجویان تحت پوشش است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بهاباد با اشاره به شناسایی بیش‌از 60 نفر از کودکان مبتلا به سوء تغذیه در این شهرستان اضافه کرد: متاسفانه سوء تغذیه کودکان یکی از مشکلاتی است که بسیاری از مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر با آن روبرو هستند که در این زمینه با اهدای سبد غذایی به خانوارها برای حل این مشکل اقدام شد.

وی با اشاره مجموعه فعالیت‌های حمایتی این نهاد و توجه ویژه به سوء تغذیه در کودکان تحت پوشش عنوان کرد: کودکان زیر شش سال مبتلا به سوء تغذیه در مراکز بهداشتی و درمانی شناسایی و معرفی می‌شوند.

باقری به تشریح دیگر فعالیت‌های این نهاد خدمت‌رسان پرداخت و تصریح کرد: از دیگر ماموریت‌ها و وظایف مهم کمیته امداد، توجه به بهبود و سلامتی خانواده‌های تحت پوشش است.

وی با اشاره به حمایت فراگیر از بیماران نیازمند جامعه بیان داشت: پرداخت و تامین کمک هزینه درمان همچنین بیمه مددجویان در این شهرستان از جمله اقداماتی بوده که در سال جاری با جدیت مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بهاباد افزود: در سال جاری نیز برای 120 نفر از مددجویان نزدیک به یک میلیارد و 500 میلیون ریال حق بیمه تامین‌اجتماعی پرداخت شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار