کد خبر: ۳۳۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 01 December 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد فرسودگی ساختمان مدارس را بزرگترین مشکل این اداره کل در استان دانست و از اختصاص سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای مرمت مدارس کشور خبر داد.

"احمد شیرزاد" در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بهاباد با اشاره به ضرورت مرمت ساختمان‌های مدارس استان، اظهار کرد: از سوی وزارت آموزش و پرورش بیش سه هزار میلیارد ریال اعتبار در کل کشور اختصاص داده شده است.

وی با بیان این که وزارت آموزش و پرورش برنامه‌های جدید برای پرداخت مطالبات معلمان را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: امیدواریم با پرداخت مطالبات معلمان معلم بر انگیزه و نشاط هر چه بیشتر این قشر در راستای اعتلای علم آموزی افزوده شود.

مدیرکل آموزش و پرروش یزد تلاش فرهنگیان بهاباد و برنامه‌ریزی مدیران آموزش و پرورش را تحسین کرد و افزود: همدلی و همزبانی مسئولان و نگاه مثبت آنان در همراهی با آموزش و پرورش از دیگر عوامل موفقیت دانش آموزان این شهرستان است .

شیرزاد به فراهم آوردن زمینه ادامه تحصیل دانش آموزان در مناطق روستایی و دور افتاده تصریح کرد: در مناطق روستایی استان مدارس ابتدایی حتی با یک دانش آموز نیز دایر شده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار