کد خبر: ۳۳۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱ 02 December 2016

به گزارش تابناک یزد،سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد، بعد از پایان بازی دو تیم نساجی و فولاد در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات آنان پاسخ داد.

محمود امیری با بیان اینکه بازی خوبی از تیم فوتبال نساجی شاهد بودیم، اظهار کرد: باید به آقای فکری به‌دلیل داشتن چنین تیمی تبریک گفت.

وی افزود: در مجموع بازی راضی‌کننده بود و بچه‌های تیم ما بازی را به‌خاطر کم‌تجربگی واگذار کردند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد با بیان اینکه شب گذشته لیدرها و هواداران تیم فوتبال نساجی مازندران به استقبال ما آمدند، تصریح کرد: مسؤولان این شهر و استان باید قدر این تماشاگران خونگرم و پرشور را بدانند، من هیچ‌کجای ایران اینچنین هوادارانی ندیده‌ام.

امیری تیم فوتبال نساجی را پرسپولیس لیگ یک برشمرد و گفت: امیدوارم این تیم در ادامه مسیر ناکام نشود و بتواند با استفاده از توانمندی‌های خود به لیگ برتر صعود کند.

وی از بازیکنان هر دو تیم خواست تا حرمت مربیان و کسانی را که برای آنان زحمت می‌کشند را حفظ کرده و قدر آنان را بدانند.

این مربی، به ظرفیت بالای فوتبال در مازندران اشاره کرد و افزود: فوتبال مازندران در سطح ایران همه تیم‌ها را بیمه کرده است و نزدیک به یک‌هزار و 600 بازیکن مازندرانی در رده‌های مختلف بازی می‌کنند.

امیری اضافه کرد: قبل از شروع بازی به بازیکنان تیمم گفتم که باید مراقب تیم نساجی باشند چراکه این تیم مرموز بازی می‌کند و ما بازی را به‌دلیل کم‌تجربگی واگذار کردیم.

وی در پایان گفت: بازی فوتبال دو سر دارد که یکی برد و دیگری باخت است، بازیکنان هر دو تیم برای این بازی زحمت کشیدند و تلاش کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار