به مناسبت بزرگداشت هفته وقف همایش دوچرخه سواری استان در شهرستان مهریز برگزار شد .
کد خبر: ۳۳۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 02 December 2016
به گزارش تابناک یزد،این همایش با حضور جمع زیادی از دوچرخه سواران از مسیر میدان شهدای گمنام شهرستان مهریز تا امامزاده شاه صفی الدین در محله استهریج برگزار شد.
دوچرخه سواران بعد از ادای احترام به این امامزاده واجب التعظیم ، زیارتنامه آن را تلاوت نمودند و در ادامه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهریز در سخنانی با تبریک دهه وقف به اهمیت آن به عنوان یکی از مصادیق بارز اعمال صالحه و باقیات الصالحات اشاره کرد.
سید مهدی سیدی ادامه داد: ماندگاری اصل موقوفه از جمله امتیازاتی است که وقف را از سایر نهادهای مالی متمایز می سازد و باید برای جلب مشارکت مردم در این زمینه ترویج و تبلیغ بعمل آید .
وی در ادامه با اشاره به کارکردهای وقف در جامعه به موضوع وقف مشارکتی پرداخته و اظهار داشت: هر صنف متناسب با نیاز های خود می تواند به صورت گروهی وقفی را ایجاد نماید .
سیدی ، سازمان اوقاف را با وجود سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه از نظر عملکرد مالی شفاف ترین سازمان معرفی نموده و درخصوص قابلیتهای این سامانه مطالبی را بیان نمودند .
در پایان این مراسم که با ادای احترام به شهیدان در گلزار استهریج مهریز انجام گرفته به قید قرعه به سه نفر از شرکت کنندگان جوایزی تقدیم شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار