مدیر عامل انجمن همگامان طبیعت سبز گلبو گفت: در راستای مشارکت همگانی حفاظت از منابع طبیعی و زیستی، این انجمن با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق اقدام به بذر پاشی مراتع حاشیه دست کوشک می کند.
کد خبر: ۳۵۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 02 January 2017
به گزارش تابناک یزد،عبدالحسین رضائی پور  گفت: ضرورت حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست و موثرترین گام در این راه مشارکت مردم است.
مدیرعامل انجمن تازه تاسیس گلبو افزود: در همین راستا این انجمن در نظر دارد بذر پاشی بخشی از مراتع حاشیه دشت کوشک شهرستان بافق را 16 دیماه انجام دهد.
وی خاطر نشان کرد: این مراتع با بذر گونه هایی نسبتا کم آبخواه نظیر درمنه، وشا و آنغوزه کاشته خواهد شد.
رضائی پور با بیان اینکه انتخاب این گونه ها عملکرد حفاظتی و نیز بهره برداری از محصولات فرعی مراتع را میسر خواهد ساخت تصریح کرد: با مشارکت همه مسئولان و همراهی تمامی علاقه مندان به طبیعت بذر پاشی را انجام داده وامیدواریم بارش رحمت الهی برکت را برای مراتع به ارمغان آورد.
مدیر عامل انجمن گلبو ساعت و مبدا حرکت را 8:30 صبح پنج شنبه 16 دیماه در محل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق عنوان کرد.
رضایی پور ضمن قدردانی از مساعدت مسئولان، از همه علاقه مندان به طبیعت دعوت کرد تا با حضور خود در این مراسم بخشی از دین خود به طبیعت را ادا کنند.
دشت کوشک واقع در دهستانی به همین نام (گلبو)در فاصله 50 کیلومتری شهر بافق قرار دارد و از چراگاههای خوب منطقه به شمار می آید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار