رییس هیات سوارکاری استان گفت: سواران این استان پیست اختصاصی ندارند و باید برای حل این مشکل اقدامی صورت گیرد.
کد خبر: ۳۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷ 15 May 2015

به گزارش تابناک یزد،احمدزارع پور اشکذری افزود: افزون بر نیمی از اسب های عرب کشور در استان یزد وجود دارد و همه ساله مسابقات معتبری در قالب کورس بهاره ، پاییزه و زیبایی اسب برگزار می شود .


وی ادامه داد: بر اساس آخرین آمار موجود استان یزد بعد از تهران از لحاظ داشتن باشگاه سوارکاری در کشور در رتبه دوم قرار دارد و لذا نبود حتی یک پیست جای سوال است .

این مسوول گفت: علیرغم این همه ظرفیت و سابقه استان در سوارکاری متاسفانه این هیات هنوز یک مکان اختصاصی و ملکی برای خودش ندارد .

زارع پور گفت: این یک نیاز مبرم است که بارها اعلام شده که امیدواریم با تخصیص اعتبارات در سطح استان یک مکان مناسب و پیست سوارکاری برای این هیات و ورزش زیبای اسبدوانی فراهم شود.

وی اظهار داشت: قطعا اگر پیست اختصاصی و مکان مناسب ملکی در اختیار هیات باشد ،بهتر می توان در زمینه برنامه ریزی و برگزاری مسابقات متعدد اقدام نمود .

رییس هیات سوارکاری استان یزد خاطر نشان کرد: هم اکنون در یزد و مناطق تابعه فعالیت های سوارکاری بصورت منظم و مستمر برگزار می شود .

زارع گفت: جایگاه سوارکاری یزد در سطح استان بسیار خوب است و بدون شک با مکان مجزا و اعتبارات می توان روز به روز به ارتقای این جایگاه اقدام کرد .

استان یزد 46 هیات ورزشی و 50 هزار ورزشکار بیمه شده دارد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار