کد خبر: ۳۶۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 15 January 2017
به گزارش تابناک یزد،مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رييس كميته كارگري و كارفرمايي ستاد دهه فجر استان يزد با تاكيد بر انتشار  روحيه نشاط و حس اميد در جامعه به ويژه بين كارگران، اظهار كرد: مردم بايد از خدمات نظام و دستارودهاي انقلاب مطلع شوند و با آگاهي از عملكرد دولت و نظام، به استقبال جشن‌هاي پيروزي بروند.

 دكتر «محمدحسين رياحي» در نشست كميته كارگري و كارفرمايي ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي با اشاره به اهداف و برنامه‌هاي ايام الله دهه فجر، پيرامون تبيين ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و نقش ارزنده كارگران در پيروزي انقلاب و رسيدن به آرمان‌هاي آن و تحقق اهداف و برنامه‌هاي اصلي نظام در خودباوري و اتكاء به اقتصاد داخلي و خودكفايي،  سخناني ايراد كرد.

وي با تاكيد بر اين كه بايد روحيه نشاط و حس اميد را در جامعه بخصوص بين كارگران زحمتكش انتشار داد، افزود: مردم بايد از خدمات نظام و دستارودهاي انقلاب مطلع شوند و با آگاهي از عملكرد دولت و نظام، به استقبال جشن‌هاي پيروزي و ايام الله بروند.

رياحي خاطرنشان كرد: انعكاس عملكردها، انگيزه تلاش، كوشش و خدمت صادقاته به مردم را افزايش داده و مردم را به آينده و برنامه‌ها و اهداف پيش رو، اميدوار خواهد كرد.

«سعيد زارع» دبير ستاد دهه فجر استان هم با اعلام شعار دهه فجر امسال با عنوان «گفتمان انقلاب اسلامي زمينه‌ساز امنيت پايدار و تحقق اقتصاد مقاومتي»،‌ بر اجراي برنامه‌هاي شاد و مفرح براي جامعه كار و تلاش تاكيد كرد.

در ادامه اين نشست كه با حضور نمايندگان تشكل‌هاي كارگري و كارفرمايي، بسيج كارگري، سازمان فرهنگي- ورزشي و رفاهي شهرداري يزد، اتاق بازرگاني، صنايع معادن، كشاورزي و ساير اعضاي اين كميته برگزار شد، برخي اعضا به پاره‌اي از مشكلات جامعه كارگري و كارفرمايي اشاره و براي برگزاري هرچه باشكوهتر مراسم ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي امسال پيشنهاداتي ارائه كردند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار