رئیس اداره تامین اجتماعی مهریز از پرداخت افزون بر 180 میلیارد ریال حقوق به بازنشستگان زیر پوشش این اداره در سالجاری در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 16 January 2017
به گزارش تابناک یزد،محمود صادقی  افزود: امسال با پیگیری های انجام شده حقوق بازنشستگان زیر پوشش این اداره در شهرستان بدون تاخیر پرداخت گردید.
وی با اشاره به اینکه هیچگونه معوقه ای در خصوص حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مهریز وجود ندارد ادامه داد: پرداخت حق و حقوق افراد طبق مقررات و با جدیت همچنان در دستور کار این اداره است .
این مسئول اظهار داشت: ارائه خدمات به مردم و عموم بیمه شدگان در بخش های مختلف و افزایش حقوق بازنشستگان طبق مصوبه وزارت کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی از امسال انجام گرفته است.
صادقی گفت: از برنامه های مهم تامین اجتماعی مهریز برقراری بیمه تکمیلی برای بیمه شدگان به خصوص بازنشستگان است که در حال حاضر می توانند با مراجعه به کانون بازنشستگان مابه التفاوت هزینه های درمانی خود را دریافت کنند.
وی همچنین به توزیع بن کالا بصورت نقدی بین بازنشستگان زیر پوشش و پیگیری مسائل درمانی و بهداشتی آنها در سالجاری با همکاری درمانگاه این شهرستان خبر داد.
از جمعیت 50 هزار نفری مهریز تاکنون 15 هزار نفر بیمه شده اصلی در این شهر وجود دارد.
شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار