کد خبر: ۳۷۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 12 February 2017
به گزارش تابناک یزد، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی یزد با اشاره به اینکه شورای شهر باید با جدیت پیگیر رفع مشکلات خیابان تاریخی قیام باشد، گفت: برخی به دنبال محکوم‌کردن شورا در ارتباط با خیابان قیام یزد هستند.
محمدرضا مدرسی در نشست علنی شورای شهر یزد با اشاره به اینکه نورپردازی‌های شهری یزد با وجود ایام فاطمیه همچون ایام عید است، اظهار داشت: حداقل در طول هر چهارسال این شورا، در هر مناسبت و سوگواری، مسئولان مرتبط با سیما و منظر شهر، هیچ‌کدام رعایت شان مناسبت‌ها را نکرده و با بی‌خیالی از کنار آن عبور می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: لازم است که یک تذکر جدی به مسئولان داده شود که شان چنین مناسبت‌هایی را رعایت کنند و این گونه بی‌احترامی صورت نگیرد.

مدرسی با بیان اینکه همه مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور داشتند و پشتیبانی خود از نظام را اعلام کردند، گفت: جا دارد که مسئولان نظام و کسانی که کرسی قدرتی را در اختیار دارند، این حضور حداکثری را ببینند و نیازها، توقعات، آرمان‌های مادی و معنوی که مردم بر اساس آن انقلاب کردند را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان شان مردم را در جایگاه‌های مختلفی که حضور دارند رعایت کنند و از دید بالا به پایین و آمرانه به آنها نگاه نکنند بلکه خود را خدمت‌گذار مردم بدانند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد به مشکلات ایجاد شده در ارتباط با کف‌سازی خیابان قیام اشاره کرد و افزود: لازم است که شورای شهر به صورت جدی در ارتباط با رفع مشکلات این خیابان اقدامات لازم را انجام دهند چرا که وقتی شورا جدی در ارتباط با موضوعی وارد شد و دنبال تحقق توقعات مردم بود حتما نتیجه لازم گرفته می‌شود.

مدرسی با بیان اینکه در بحث خیابان قیام سلیقه اعمال شده و حتی نظرات کارشناسان هم در نظر نبوده، بیان کرد: قبل از اینکه شورا محکوم اصلی در این جریان باشد، باید ورود پیدا کنیم و نسبت به رفع مشکلات اقدام لازم صورت گیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار