کد خبر: ۳۸۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 19 February 2017
به گزارش تابناک یزد،مسابقات کاراته بانوان المپیاد دارالعباده یزد به میزبانی بافق و معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
این مسابقات در دو بخش کومیته وکاتا با حضور ورزشکارانی از شهرستان های یزد ، بافق ، اردکان ، بهاباد ، مهریز و اشکذر برگزار شد.
در پایان در بخش کومیته وزن منهای 47 کیلوگرم محمدثه بیانی از یزد و نسرین رعیت زاده از اردکان اول و دوم شدند و فاطمه زارع از مهریز و هنگامه ذبیحی از بافق عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.
همچنین در وزن منهای 54 کیلوگرم کیمیا فاتح از یزد ، زینب فتاحی از بافق عناوین اول و دوم را بدست آوردند و نرگس میراحمدی از اردکان و محدثه مورکیان از یزد مشترکا سوم شدند.
عناوین اول و دوم وزن مثبت 54 کیلوگرم هم به فاطمه حبیبی و زهرا پور عباسی هر دو از اردکان رسید و زهرا امیدی از بهاباد و فاطمه بیکی از بافق سوم مشترک بدست آوردند.
دربخش کاتا انفرادی هم ساجده دهقان از بافق ، زهرا دبیری از اردکان رده های اول و دوم را بدست آوردند و زینب فتاحی از بافق و محدثه مورکیان از یزد سوم مشترک شدند.
تیم های اردکان و بافق در بخش کاتا تیمی در رده های اول و دوم قرارگرفتند و تیم های مهریز و یزد عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.
در مجموع تیم اردکان با کسب دو مدال طلا ، سه نقره و یک برنز اول شد و تیم یزد با کسب دو طلا و سه برنز و تیم بافق با یک طلا ، سه نقره و یک برنز دررده دوم و سوم قرار گرفتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار