سرمربی تیم فوتبال وحدت یزد از برخی تماشاگرانی که به گفته او بجای حمایت از نماینده استان در لیگ آزادگان، این تیم را تخریب می کنند انتقاد کرد.
کد خبر: ۳۸۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲ 21 February 2017
به گزارش تابناک یزد،محمود امیری  افزود: عده ای ازتماشاگران از دقیقه 60 مسابقه در برابر تیم آلومینیوم اراک بجای حمایت و همراهی تیم ما به ناسزاگویی و تضعیف روحیه بازیکنان پرداختند.
وی ادامه داد: این عده تماشاگرنماها بدون در نظر گرفتن مصالح فوتبال استان و بجای حمایت و همراهی فقط به دنبال عقده گشایی هستند و این قطعا به نفع ورزش و فوتبال یزد نیست.
سرمربی تیم فوتبال وحدت یزد گفت: بازیکنان تیم ما در طول این دیدار در مقابل تیمی بازی کردند که در مسابقات گذشته خود نتایج بسیار خوبی گرفته و دارای نفرات با سابقه و مطرح است .
امیری گفت: نباید عده ای انگشت شمار از تماشاگران در استادیوم و بازی های خانگی خود از سکوها همه مسئولان و کسانی که برای فوتبال استان در تلاش هستند را زیر سوال ببرند.
وی تصریح کرد: دو تیم وحدت استان یزد و آلومینیوم اراک امروز بازی خوبی را از خود نشان دادند و علیرغم برتری نماینده استان دو مرتبه دیرک دروازه مانع از گلزنی مهاجمان ما شد.
همچنین سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: چمن استادیوم شهید نصیری یزد برای انجام مسابقات و این دیدار مناسب نبود و ما برای شکست دادن تیم وحدت یزد و کسب سه امتیاز بازی کردیم.
مهدی پاشازاده افزود: داور این مسابقه بیش از حد از سوت خود استفاده کرد و گلی که ما به ثمر رساندیم بنظرم درست بود ولی داور مسابقه از آن چشم پوشی کرد.
از هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان تیم های فوتبال وحدت یزد و آلومینیوم اراک عصر امروز در یزد به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار