سرمربی تیم فوتسال پکیج ایساتیس یزد گفت: نداشتن بازیکن آماده علت اصلی شرکت نکردن تیم ما در رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه های کشور در فصل جدید بود.
کد خبر: ۳۸۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 26 February 2017
به گزارش تابناک یزد،مجتبی عسکری در جلسه ای که با حضور رئیس و دبیر هیات فوتبال استان و مسول و دبیر کمیته فوتسال این هیات در ورزشگاه شهید نصیری برگزار شد به دلایل شرکت نکردن این تیم در مسابقات لیگ کشور اشاره و افزود: مشکل مالی وجود نداشت ولی برای حضور در مسابقات بازیکن آماده ای نداشتیم .
وی ادامه داد: برای جذب بازیکن و تشکیل تیم و حضور جدی و آبرومندانه تیم پکیج ایساتیس در مسابقات با تیم ها و باشگاه های مختلف فوتسال استان تماس گرفتیم ولی در این خصوص همکاری لازم صورت نگرفت .
سرمربی تیم فوتسال پکیج خاطر نشان کرد: حتی موضوع به اطلاع تیم ها و باشگاه ها رسید که حاضریم امتیاز تیم را رایگان به شما واگذار کنیم تا حداقل تیمی از استان در مسابقات شرکت کند که کسی حاضر به پذیرش این درخواست و تیمداری نشد.
عسکری گفت: در فصل جاری مسابقات تعدادی از بازیکنان تیم ما سرباز شده اند و برای جایگزینی و تشکیل و تقویت تیمی قوی و خوب برای حضور در مسابقات تلاش زیادی بعمل آمد ولی نتیجه ای در بر نداشت.
وی افزود: اگر ما با وضعیت نامناسب موجود و نفرات اندکی که در اختیار داشتیم و در تمرینات شرکت می کردند در رقابت های امسال حاضر می شدیم بخاطر حضور تیم های قوی و آماده از سطح کشور در رقابت ها هیچ نتیجه ای عاید ما نمی شد و حداقل 500 میلیون ریال پولی که باید هزینه می کردیم هدر می رفت .
سرمربی تیم فوتسال پکیج یزد گفت: برای حضور تیم و نماینده استان در مسابقات توسط رئیس هیات فوتبال استان و کمیته فوتبال ساحلی پیگیری و جلسه های مختلفی قبل از مسابقات برگزار شد ولی بخاطر نداشتن بازیکن و مشکل فنی در قرعه کشی رقابت ها شرکت نکردیم .
در این جلسه رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: قبل از قرعه کشی مسابقات لیگ فوتسال کشور ،هیات فوتبال استان بر حسب وظیفه ذاتی خود و برای حضور جدی تیم فوتسال پکیج ایساتیس یزد با همکاری و هماهنگی کمیته فوتسال و سرمربی تیم جلسه های متعددی تشکیل و پیگیری های لازم بعمل آمد .
عبدالرضا دستا افزود: علیرغم فعالیت های بعمل آمده و پیگیری ها و گفت و گوها بخاطر مسائلی که سرمربی تیم اعلام کردند تیم فوتسال پکیج ایساتیس در قرعه کشی لیگ دسته دوم فوتسال کشور شرکت نکرد.
وی افزود: وظیفه هیات فوتبال استان یزد پیگیری مسائل و مشکلات تیم ها و باشگاه ها و نظارت است که در این خصوص برای این تیم طبق مقررات و بیشتر از آن اقدام های لازم بعمل آمده است.
رئیس هیات فوتبال استان یزد خاطر نشان کرد: حضور تیم های مختلف در رقابت های کشوری و لیگ ها قطعا از اهمیت بس بالایی برخوردار است بنابراین این هیات همواره برای تحقق آن جدی اقدام کرده و این رویه تداوم خواهد داشت.
دستا گفت: ظرفیت های خوبی در فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی استان یزد وجود دارد که امیدواریم با ورود بیشتر و حمایت حامیان مالی و همچنین توجه تیم ها و باشگاه ها به موضوع مهم استعدادیابی شاهد یک کار عملی و اصولی در تقویت تیم های استان در مسابقات کشوری باشیم .
در این جلسه همچنین دبیر هیات فوتبال استان و مسئول و دبیر کمیته فوتسال یزد گزارشی در خصوص وضعیت تیم فوتسال پکیج ایساتیس و این رشته و لزوم برنامه ریزی و هماهنگی در تحقق اهداف ارائه دادند.
مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور با حضور ۳۶ تیم در قالب چهار گروه از سال آینده برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار