کد خبر: ۴۰۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 11 April 2017
به گزارش «تابناک یزد»، جانشین سازمان وظیفه عمومی گفت: افرادی که در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت نام کرده اند، باید برای دریافت کارت معافیت، هزینه اعلام شده را تا تاریخ 15 اردیبهشت 96 بپردازند، در غیر اینصورت هزینه ها براساس اجرای طرح در سال 96، تغییر خواهد کرد.

سردار ابراهیم کریمی در گفت و گویی تلویزیونی درباره لزوم پرداخت اقساط طرح جریمه مشمولان غایب اظهار کرد: افرادی که در این طرح ثبت نام کرده اند باید برای دریافت کارت معافیت، هزینه اعلام شده را تا تاریخ 15 اردیبهشت 96 بپردازند، در غیر اینصورت هزینه ها براساس اجرای طرح در سال 96، تغییر خواهد کرد.

به گزارش میزان، وی همچنین از دور جدید ثبت نام طرح جریمه مشمولان غایب از 15 اردیبهشت 96 خبر داد.

گفتنی است؛ طبق قانون بودجه مجلس شورای اسلامی و ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، طرح جریمه مشمولان غایب در دو سال گذشته، برای مشمولان دارای بیش از 8 سال غیبت فرصتی ایجاد کرد تا وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند و افراد در صورت شرکت در این طرح، می توانند برای اخذ گواهینامه راهنمایی و رانندگی نیز اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
این جرایم خیلی خیلی خیلی زیاده نداریم نداریم نداریم
مهمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
این جرایم بسیار سنگینه و این مشمولان غایب اه در بساط ندارند تا با ناله سودا کنند
مهدوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
با سلام یکی نیست به این ها بگه بابا یک سرباز غایب چی داره که بیاره بده به دولت این افراد اجاره خونه شون رو نمیتونند پیدا کنند یزید هم این جرایم را تصویب نمیکرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار