رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به عملیات اجرایی حج تمتع ۹۶ گفت: کار تامین مسکن حجاج در مدینه منوره یکی از دغدغه‌های جدی بود که بحمدالله این فرآیند تکمیل شده و در مکه مکرمه نیز حدود نیمی از اقامتگاههای مورد نیاز حجاج سال ۹۶ اجاره شده است.
کد خبر: ۴۱۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 20 April 2017
به گزارش «تابناک یزد»، رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به عملیات اجرایی حج تمتع ۹۶ گفت: کار تامین مسکن حجاج در مدینه منوره یکی از دغدغه‌های جدی بود که بحمدالله این فرآیند تکمیل شده و در مکه مکرمه نیز حدود نیمی از اقامتگاههای مورد نیاز حجاج سال ۹۶ اجاره شده است.

حمید محمدی در نشست یک روزه مسئولان دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیران ستادی و استانی سازمان حج و زیارت که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده  ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد، گفت: امیدوارم که با همراهی شما مدیران، کارگزاران و همکاران بعثه و سازمان حج و زیارت در ایفای مسئولیت سازمان حج و زیارت موفق عمل کنم.

وی با اشاره به مذاکرات حج سال جاری و آخرین اقدامات و برنامه ریزیهای حج امسال تصریح کرد: امیدوار هستم که حج امسال با عزت و توام با آرامش و اطمینان انجام شود و طلیعه آن در مذاکرات حج امسال نشان از تحقق یک حج آرام دارد که یقیناً این مهم نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و جدی است.

رئیس سازمان حج و زیارت ضمن تاکید بر اطلاع رسانی کافی به زائران حج سال جاری افزود: لازم است انتقال اطلاعات و آگاهی بخشی به عموم مردم به‌ویژه زائران امسال در سطح گسترده انجام پذیرد؛ همچنین دست اندرکاران با تجربه حج از جمله روحانیون معزز و مدیران محترم کاروانها که حلقه وصل سازمان حج و بعثه با مردم هستند، توجیه کافی شده و این عزیزان نکات مهم را به زائران اعزامی به حج در زمان لازم گوشزد کنند.

محمدی اضافه کرد: از هم اکنون بایستی جلسات توجیهی منظمی جهت آموزش زائران حج سال جاری برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اجاره مسکن حجاج توضیح داد: کار تامین مسکن حجاج در مدینه منوره یکی از دغدغه‌های جدی بود که بحمدالله این فرآیند تکمیل شده  و در مکه مکرمه نیز حدود نیمی از اقامتگاههای مورد نیاز حجاج سال 96 اجاره شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ رئیس سازمان حج و زیارت افزود: هماهنگیهای خوبی با وزیر حج و عمره و سایر مسئولین عربستان برقرار شده و تیمهای کارشناسی در زمینه اسکان، حمل و نقل، تغذیه و انفورماتیک به‌موقع به عربستان اعزام شده‌اند و مشغول تمهید امور هستند.

محمدی درباره منابع انسانی حج نیز اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی در حج امسال افراد با تجربه و خبره و توانمند به‌کار گرفته می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار