دبیر هیات فوتبال استان یزد گفت: بی توجهی به فوتبال در رده پایه در استان یزد در سال های گذشته باعث شده در این رشته ورزشی حرفی برای گفتن در کشور نداشته باشیم.
کد خبر: ۴۴۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 15 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛صادق شاکری در جمع سرپرستان تیم های فوتبال پایه استان که در سالن ویژن ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد، افزود: با وجود برگزاری مسابقات در قالب لیگ های مختلف در سال های گذشته هنوز تعداد قابل توجهی بازیکن بومی برای لیگ آزادگان و حضور در مسابقات کشوری نداریم و اکثر بازیکنان را نفرات غیربومی تشکیل می دهند.
وی ادامه داد : راه توسعه فوتبال یزد و ارتقا آن این است که در قالب یک برنامه مدون روی تیم های فوتبال پایه استان شامل نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید سرمایه گذاری کنیم .
دبیر هیات فوتبال استان یزد گفت: رشد علمی و عملی فوتبال استان یزد در آینده در گرو داشتن تیم های قوی پایه و برگزاری مسابقات منظم و مستمر با باشگاه های مشخص و دارای مجوز فعالیت است.
شاکری گفت: باید از وجود مربیان مجرب و توانمند استان و همچنین با شناسایی استعدادها در رده سنی پایه برای یک مدت مشخص برای نسل جوان سرمایه گذاری بعمل آید تا در آینده در کشور و لیگ های معتبر حرفی برای گفتن داشته باشیم .
وی اظهار داشت: هیات فوتبال استان یزد در دوره جدید چند برنامه را محور حرکت خود برای توسعه این رشته در نظر گرفته که یکی از مهمترین آنها توجه به فوتبال پایه و برگزاری دوره های آموزشی است.
دبیر هیات فوتبال استان یزد گفت: برای ایجاد انگیزه برای تقویت تیم های فوتبال پایه برای نخستین بار امسال برای تیم های اول تا سوم نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید جوایزی نقدی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: مسابقات طبق مقررات فدراسیون فوتبال و آیین نامه هیات فوتبال طبق برنامه مدون از نیمه دوم تیرماه در یزد و شهرستان های استان آغاز می شود.
در این جلسه تعدادی از روسای کمیته های هیات فوتبال استان و سرپرستان تیم های پایه به بیان نظرات خود و برخی دغدغه های باشگاه ها پرداختند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار