کد خبر: ۴۹۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 17 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد گفت: در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از خیران این دانشگاه در استان یزد تجلیل خواهد شد.

سیدحیدر میرفخرالدینی با اشاره به اینکه امسال بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال جذب خیری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد داشته ایم، اظهار داشت: تعدادی از خیران از فارغ التحصیلان همین دانشگاه هستند که اکنون از کارآفرینان استان به شمار می روند.

وی عنوان کرد: شیوه جذب کمک‌های خیری نیز خرید مستقیم تجهیزات یا احداث ساختمان توسط خود خیران بوده و هیچ مراوده مالی مستقیمی بین دانشگاه و خیران صورت نگرفته است.

میرفخرالدینی یادآور شد: اواخر مهرماه سال جاری در همایشی با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از این خیران قدردانی و تجلیل خواهد شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد میزان جذب بودجه های دولتی برای تجهیز کارگاه‌های این دانشگاه را نیز ۲ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در بسیاری از شهرستان‌ها، فرمانداران متقاضی توسعه واحدهای این دانشگاه هستند، افزود: از آنجا که رویکرد ما توسعه کیفی است، تا زیرساخت‌ها فراهم نباشد، دست به توسعه نخواهیم زد.

میرفخرالدینی اظهار امیدواری کرد: با ورود خیران، بتوانیم نیازهای آموزشی شهرستان‌های مختلف استان را تامین کرده و اقدام به توسعه این دانشگاه در شهرستان‌های متقاضی کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار