کد خبر: ۵۱۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 24 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»جانشین پلیس آگاهی استان از برگزاری آزمون کارآگاهی برای 50 نفر از ماموران پلیس گاهی این استان خبر داد.
سرهنگ  محمدرضاحناساب  در حاشیه برگزاری آزمون کارآگاهی گفت: یکی از موضوعاتی که بر امنیت و آرامش خاطر شهروندان تاثیر مستقیم دارد فراوانی ارتکاب جرم و طولانی شدن فرآیند رسیدگی کشف، شناسایی، دستگیری، و مجازات مرتکبین جرم است.
وی افزود : این آسیب از یک سو امنیت شهروندان را به مخاطره می اندازد و از سوی دیگر بر نگرش مردم پیرامون کارایی و توانمندی نیروی انتظامی تاثیر می گذارد.
سرهنگ حناساب افزود: یکی از عوامل موثر در مقابله با این وضعیت تکیه بر منابع انسانی متعهد و کارآمد است که در نظامی سازمان یافته بتواند بر اساس توانایی های فردی، تجربی و آموزه های تخصصی رشد و ارتقاء یافته و با تقویت روحیه حرفه ای گرایی و بالا بردن مهارت علمی بر سرعت، کیفیت، کمیت و کشف جرائم افزوده و در مقابل با مجرمین و محدود کردن دامنه تحرکات آنان بکوشند.
وی هدف از برگزاری این آزمون را شناسایی، ارزیابی، جذب، تطبیق و سطح بندی کارآگاهان و کارآگاه یاران متخصص، مجرب و توانمند در کشف جرایم و مقابله با مجرمین  اعلام کرد . 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار