عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان ایرانی به نحو محسوسی افت کرده است، گفت: در این میان دانش‌آموزان پسر نسبت به دختران افت تحصیلی بیشتری داشته‌اند.
کد خبر: ۵۳۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵ 16 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ فاطمه سعیدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در برنامه پرسشگر با بیان اینکه کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان ایرانی به نحو محسوسی افت کرده است، اظهار داشت: این مسئله چند علت دارد که از جمله می‌توان به عدم نظارت خانواده در مدیریت زمان دانش‌آموزان، تغییر یکباره و کارشناسی‌نشده نظام آموزشی به 6.3.3، عدم توانمندی برخی از معلمان و ساختار آموزش و پرورش اشاره کرد.

وی افزود: مسائل اجتماعی در کاهش کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان مؤثر است و در این میان دانش‌آموزان پسر نسبت به دختران افت تحصیلی بیشتری داشته‌اند.

سعیدی اضافه کرد: تا زمانی که آموزش و پرورش اولویت اصلی دولت نباشد و همچنان درگیر مسائل فرعی باشیم، شرایط تغییری نمی‌کند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به دیداری با علمای قم و تأکید آنها بر اهمیت آموزش و پرورش، بیان داشت: بسیاری از علما آموزش و پرورش را کارخانه انسان‌سازی می‌دانند و اهمیت دادن و اولویت دانستن این نهاد را ریشه حل بسیاری از مشکلات می‌دانند.
 
 
//فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار