پژو 207 اتوماتیک در 26 دی ماه سال 95 به طور رسمی و با حضور خبرنگاران رونمایی شد .آن طور که کیوان وزیری مدیر مرکز تحقیقات  ایران خودرو در زمان رونمایی این خودرو اعلام کرده بود قرار بود تا ٢٠٧ جديد تا اواخر اسفند 95 به تولید انبوه رسیده و از نيمه اول شهريور سال 96 نیز به بازار عرضه شود که این اقدام با تاخیر چندین ماهه از امروز 25 آبان ماه 96 آغاز شد.


پژو 207 صندوق دار که امروز تولید انبوه آن کلید خورد با همان امکانات نوع هاچ بک به بازار عرضه خواهد شد و البته در نوع جدید 207 امکانات خوبی مانند کروز کنترل، دوربین عقب، مانیتور و سيستم مالتي مديا با صفحه نمايش 7 اينچي لمسي، GPS، DVD،پورت USB ، فرمان جدید ، چراخ های جدید به همراه ال ایی دی روز تاب اضافه شده است که این آپشن ها باعث به روز شدن این خودرو برای مصرف کننده ایرانی شده است.
موتور بکار رفته در 207 اتوماتیک از نوع همان موتور معروف tu5 1600 سی سی 16 سوپاپ است که به خوبی از پس به حرکت در آوردن جثه این خودرو بر می آید.

گیربکس اتوماتیک این خودرو نیز با تغییراتی که بر روی آن انجام شد نسبت به نوع 206 اتوماتیک تیپ 6 که در گذشته تولید می شد چالاکی بهتری داشته و لذا حرکت خودرو با شتاب بهتری انجام می شود.

یکی دیگر از خودروهایی که خط تولید آن امروز به طور رسمی آغاز بکار کرد  دنای پلاس توربو شارژ بود. پس از عرضه دنای پلاس توسط ایران خودرو این شرکت به منظور ایجاد شتاب بهتر بر روی این خودرو اقدام به تولید دنای توبو شارژ کرد.


دنای پلاس توربو از نظر شکل ظاهری تفاوت زیادی با دنای پلاس ندارد و شاید بتوان تنها تفاوت بزرگ آن را مربوط به قلب تپنده این خودرو دانست. دنای پلاس توربوشارژ مجهز به موتور EF7 توبو که توانایی تولید 150اسب بخار در 5500 دور در دقیقه را دارد مجهز است.میانگین مصرف سوخت این خودرو در خارج از شهر آن طور که اعلام شده 5.7 لیتر و در داخل شهر 7.33 لیتر می باشد.


به گزارش عصر ایران، از دیگر تفاوت های دنای توربو شارژ با نوع معمولی را می توان فرمان چرمی با دوخت قرمز، زیرپایی موکتی با آرم توربو و نوار قرمزرنگ، تغییر طرح سر دسته دنده به همراه گردگیر آن با دوخت قرمز و رینگ آلومینیومی طرح جدید 205/50 R16 ذکر کرد.


 از تجهیزات دیگر این خودرو که با دنای پلاس معمولی نیز مشترک است می توان به دوربین دید عقب، سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر، سیستم هشدار دهنده هوشمند مرکزی ورود غیر مجاز، شیشه‌های سولار (ضد اشعه خورشید)، سیستم عیب یابی هوشمند (مالتی پلکس)، قفل مرکزی با ریموت کنترل، کمربندهای ایمنی جلو سه نقطه‌ای با قابلیت پیش کشنده و تنظیم ارتفاع، هشدار دهنده موانع عقب، کروز کنترل، سانروف با عملکرد پاور ویندو و آنتی ترپ، ستون فرمان تلسکوپی جمع‌شونده، جا عینکی، دستگیره‌های بیرونی درب‌ها به رنگ کروم، سیستم روشنایی موقت در محیط‌های تاریک، فرمان هیدرولیک، نمایشگر دمای محیط، شیشه بالابر جلو و عقب برقی، تنظیم زاویه نور چراغ‌های جلو از داخل، چراغ داخل داشبورد، تودوزی مخمل، دسترسی به صندوق عقب از داخل خودرو، قطعات دکوراتیو طرح چوب، سیستم قطع خودکار سوخت‌رسانی، سیستم کنترل بخار بنزین اشاره کرد.


درموضوع ایمنی نیز این خودرو مجهز به 4 ایربگ بوده که شامل  2 ایربگ  جلو و 2 ایربگ جانبی ذکر کرد. تاکنون ایران خودرو قیمت فروش این 2 خودرو را اعلام نکرده است و لذا باید منتظر اعلام قیمت های این 2 خودروی جدید باشیم.