مدير كل بهزيستي يزد:
مدیر کل بهزیستی استان یزد با اشاره به فعالیت 950 مرکز و موسسه غیردولتی تحت نظارت اين نهاد، از اشتغالزايي سالانه تا يك‌هزار نفر در حوزه خدمات بهزيستي در بخش غيردولتي خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 04 March 2018

دکتر «جلیل عفتی» در نشست کارشناسان ناظر بر مراکز و موسسات غیردولتی این اداره كل، گفت: سالانه مجوز 150 تا 200 مرکز ذیل مراکز سيزده‌گانه بهزیستی در قالب فعالیت‌های تخصصی با موضوع خاص صادر می‌شود .

وی با اشاره به فراهم كردن زمینه اشتغال در مراکز غیردولتی بهزیستی، افزود: در حال حاضر چهار هزار نفر در مراکز غیردولتی بهزیستی شاغل شده‌اند .

وی افزود: سالی 500 تا يك‌هزار نفر ظرفیت اشتغال در حوزه خدمات بهزیستی در بخش غیردولتی وجود دارد .

مدیر کل بهزیستی استان یزد با اشاره به پوشش 25درصد کودکان استان در مهدهای کودک بهزیستی، گفت: در حال حاضر 11 هزار کودک در استان از خدمات مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی بهره‌مند شده‌اند .

وی با اشاره به ضرورت گسترش مهدهای کودک و مراکز مشاوره در سطح استان، گفت: تعداد 100 مرکز مشاوره غیردولتی تحت نظارت بهزیستی به ارائه خدمات تخصصی مشاوره در سطح استان می‌پردازند .

عفتی با اشاره به راه‌اندازی دومین مرکز اوتیسم در استان، گفت: تاکنون هزار و 200 کودک مبتلا به اوتیسم در سطح استان شناسایی شده‌اند .

اين مسئول بر تقویت انجمن‌ها، مراکز و موسسات غیردولتی همسو با بهزیستی تاکید و اظهار كرد: این مراکز شرکای شغلی بهزیستی و در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف این سازمان هستند و باید کار را به آنها بسپاریم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار