معاون آموزش و پرورش يزد خبر داد؛
معاون توسعه منابع و پشتيباني آموزش و پرورش استان با اشاره به تدارك 3800 كلاس درس براي اسكان ارزان قيمت نوروزي براي فرهنگيان، گفت: روزانه ظرفيت بيش از 25 هزار مسافر را در استان فراهم آورده‌ايم.
کد خبر: ۵۷۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 15 March 2018

«علي دهقان بهابادي» امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تدارك افزون بر 3800 كلاس درس در قالب 412 مدرسه در مناطقه مختلف استان براي اسكان نوروزي فرهنگيان، اظهار كرد: اولويت اول آموزش و پروروش در اسكان نوروزي مدارس، فرهنگيان هستند ولي در صورت نياز به ديگر ميهمانان نوروزي استان نيز خدمات ارائه مي‌كند.

وي ادامه داد: خوشبختانه با خريداري اقلام مورد نياز براي اسكان فرهنگيان در مدارس از جمله يخچال، تلويزيون،قالي و پتو، امسال كلاس‌هاي سطح «ج» از اسكان فرهنگيان در استان يزد حذف شده و به كلاس‌هاي سطح ويژه افزوده شده است.

معاون آموزش و پرورش استان با اشاره به اسكان نوروزي فرهنگيان در استان از 28 اسفندماه تا 12 فروردين‌ماه، تصريح كرد: فرهنگيان تا امروز فرصت داشتند كه به صورت اينترنتي اقدام به رزرو محل اسكان خود كنند و از فردا بايد به صورت حضوري با مراجعه به پايگاه‌هاي اسكان موقت در اين باره اقدام كنند.

وي خاطرنشان كرد: در همين راستا نيز 17 پايگاه اسكان فرهنگيان در سراسر استان يزد ايجاد شده كه 15 پايگاه در شهرستان‌ها و دو پايگاه نيز در مركز استان(دبيرستان 17 شهرويور واقع در چهارراه دولت آباد و دبيرستان دخترانه  افشار در سه راه تعاون) مستقر هستند.

دهقان بهابادي گفت: ميهمانان نوروزي براي رزرو محل اقامت خود در هر كجاي استان مي‌توانند به محض ورود به اين استان به اولين پايگاه اسكان فرهنگيان در شهرهاي مختلف استان مراجعه كنند.

وي از ارائه خدمات نوروزي برنامه اسكان فرهنگيان توسط 1200 نفر از پرسنل آموزش و پرورش استان در اين ايام خبر داد و ادامه داد: هر چند امكانات و خدمات ارائه شده در شان معلمان و فذهنگيان عزيز نيست ولي در استان تلاش داريم همين خدمات را به بهترين نحو داشته باشيم.

وي از تشكيل تيم‌هاي نظارتي و برقراري گشت‌هاي محسوس و نامحسوس براي نظارت بر روند ارائه خدمات به ميهمانان فرهنگي استان نيز خبر داد و گفت: البته براساس ارزيابي‌هاي سال گذشته كه به صورت تصويري نيز انجام شد، قريب 98 درصد از فرهنگيان از اسكان خود در استان ابراز رضايت داشتند.

وي در همين رابطه اعلام كرد: پارسال 54 هزار خانوار با جمعيت 200 هزار نفر در مدارس استان اسكان نوروزي داشتند كه البته 90 درصد از آنها نيز فرهنگيان بودند.

معاون توسعه منابع و پشتيباني آموزش و پرورش استان با بيان اين كه روزانه ظرفيت 25 هزار اسكان فرهنگيان در استان وجود دارد، پيش‌بيني كرد در نوروز 97 قريب 300 هزار نفر از اسكان فرهنگيان استان بهره‌مند شوند.

به گفته‌ي دهقان، علاوه بر اسكان فرهنگيان در مدارس، مراكز خدماتي رفاهي فرهنگيان و خانه معلم يزد و چند مركز در دست آماده‌سازي ديگر نيز به ميهمانان فرهنگي خدمات ارائه خواهند كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار