مدير سازمان تعاون روستايي استان يزد، با اشاره به این‌که میوه تنظیم بازار ایام نوروز از طریق 95 مرکز عرضه در مركز استان و 87 مركز عرضه در 9 شهرستان در استان توزیع می‌شود، گفت: قيمت سيب و پرتقال تنظيم بازار ایام نوروز در سطح استان يزد كاهش يافت.
کد خبر: ۵۸۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶ 17 March 2018

«علی جهازی» با بیان این‌که قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازار در سطح استان یزد کاهش یافته، اظهار کرد: بر اساس تصمیم کمیته راهبردي ميوه استان و در راستای رفاه حال شهروندان با كاهش قيمت سيب و پرتقال تنظيم بازار مقرر شد سيب زرد و قرمز از قرار هر كيلو 20 هزار ریال و پرتقال والنسیا جنوب از قرار هر کیلو 25 هزار ریال به دست مصرف کنندگان برسد .

وی در مورد نحوه توزیع میوه تنظيم بازار در سطح استان گفت: با توجه به کشش بازار و جمعیت مركز استان و شهرستان‌ها ميوه تنظيم بازار از طريق 95 مركز عرضه در مركز استان و 87 مركز عرضه در 9 شهرستان دیگر استان یزد توزيع مي‌شود.

مدير سازمان تعاون روستايي استان يزد، با اشاره به این‌که بیش از 900 تن پرتقال والنسیا جیرفت و 210 تن سیب زرد و قرمز اشنویه جهت توزیع با نرخ تنظیم بازار در ایام نوروز 97 تامین و ذخیره سازی شده است، افزود: میوه ذخیره شده در سردخانه طبق برنامه به میوه فروشان معرفی شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌هاي مصرف کارکنان متقاضي عرضه مي‌گردد .

وی ادامه داد: مراكز توزيع با نصب بنري مشخص در محل عرضه تحت نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف نسبت به توزيع ميوه تنظيم بازار با قيمت مصوب و كيفيت مطلوب در سطح استان اقدام مي‌کنند .

این مقام مسئول، در پایان با اشاره به این‌که روند توزیع میوه تنتظيم بازار تا فروردین ماه سال 97 در سطح استان يزد ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تلفن 124 به صورت شبانه روزي پاسخگوي شكايات مردم در خصوص قيمت و كيفيت ميوه تنظيم بازار عرضه شده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار