مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به افزایش استقبال دانشجویان استان از اردوهای راهیان نور، گفت: در آستانه سال جدید و درمجموع اعزام‌های صورت گرفته، حدود 2 هزار دانشجوی دانشگاه‌های استان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۵۸۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶ 19 March 2018

سید حسین راسخی بابیان اینکه آخرین کاروان راهیان نور دانشجویی استان یزد هم‌اکنون در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور دارند، اظهار داشت: در آستانه سال جدید حدود 2 هزار دانشجوی بسیجی استان یزد در قالب 5 کاروان دانشجویی عازم کربلای ایران شدند.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به اینکه علاوه بر بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس و برنامه‌های روایتگری، برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز در این اردوها اجرا شد، تصریح کرد: در این اردوها تلاش شد تا دانشجویان بهترین بهره معنوی از فضای منطقه را ببرند و در کنار آن با حقیقت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های هشت سال دفاع مقدس و ارزش‌های انقلابی و اسلامی نیز آشنا شوند.

وی با تأکید بر اینکه اردوهای راهیان نور به‌عنوان یک رزمایش عظیم فرهنگی همواره با برکات فروانی همراه بوده و تأثیرگذاری آن در بین اقشار مختلف به‌خصوص قشر دانشجو کشور مشهود است، بیان داشت: راهیان نور فرصتی است تا جوانان امروز کشور به‌عنوان آینده‌سازان این میهن اسلامی با جوانانی که در هشت سال دفاع مقدس با ایثار و شجاعت خود استکبار را به‌زانو درآورند آشنا شده و روحیه انقلابی و جهادی را در خود تقویت کنند.

راسخی در ادامه دانشجو بودن کادر اجرایی این اردوها را از دیگر نکات برجسته اردوهای راهیان نور دانست و اذعان کرد: دانشجویان یزدی بسیاری نیز با عنوان خادم الشهدا در این ایام به خدمت‌رسانی به زائرین کربلای ایران و سرزمین‌های عشق و حماسه مشغول بودند و در اجرای و برنامه‌ریزی برنامه ها نیز نقش مؤثری داشتند.

مسئول بسیج دانشجویی استان  یزد در پایان اظهار داشت: برنامه‌های اردوهای راهیان نور دانشجویی در ایام عید برای زوج‌های دانشجوی استان و در فصل تابستان در قالب راهیان نور غرب کشور تداوم خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار