فرمانده ناجا گفت: وظیفه ما تامین و حفظ امنیت و آرامش کشور است که این امنیت کم نظیر مرهون مجاهدت‌های شبانه روزی هزاران مامور نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۵۹۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 26 April 2018

 سردار اشتری فرمانده ناجا در جمع کارکنان پلیس استان یزد ضمن آرزوی موفقیت برای کارکنان پلیس استان و تبریک میلاد با سعادت امام زمان (عج) گفت: امیدواریم سربازان خوبی برای آن حضرت باشیم و در کارنامه اعمال ما رضایت آن امام قرار گیرد.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه امروز مصادف با حادثه طبس است، افزود: نابود شدن آمریکایی‌ها در صحرای طبس یک عنایت الهی برای مردم ایران بود که مکر و حیله آن‌ها را در این صحرا به خودشان بازگرداند؛ در آن مقطعی که آمادگی پاسخ برای مبارزه با آمریکا را نداشتیم خداوند متعال شن‌های بیابان را مامور و آن‌ها را نابود و زمینگیر کرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات فرمانده انتظامی و کارکنان پلیس استان یزد، خاطرنشان کرد: با مدیریت ناجا در سال ۹۶ که سالی پر التهاب بود، اقدامات ناجا در سراسر کشور موجب رضایتمندی و اعتماد مردم به پلیس شد.

سردار اشتری با مثبت ارزیابی کردن عملکرد پلیس در اربعین سال گذشته، تصریح کرد: در زلزله کرمانشاه، ناجا با حضور به موقع و استقرار نظم و امنیت، نقش بسیار خوبی را ایفا کرد.

وی به حوادث دیماه سال گذشته اشاره کرد وافزود: استکبار جهانی همیشه درصدد است آرامش و نظم کشور را برهم بزند، با توجه به ناامنی در کشور‌های پیرامونی منطقه، ایران یک جزیره با ثبات و امن است که آن‌ها نگران این قضیه هستند، اما با کمک خداوند، پلیس به خوبی این صحنه را مدیریت کرد به گونه‌ای که تمام کارشناسان در عرصه‌های امنیتی و اجتماعی به این موضوع اذعان کردند.

سردار اشتری، منزوی کردن مسلمانان و خشن جلوه دادن دین اسلام، از اهداف استکبار به شمار می‌آید، گفت: دشمن درصدد است، بر اتفاقی که در ایران اسلامی رخ می‌دهد، موج سواری کند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: در نوروز امسال اقدامات خوبی صورت گرفته که این آمادگی همچنان باید حفظ شود.

وی گفت: باید با هوشیاری و قدرت اطلاعاتی از بروز جرایم پیشگیری کنیم و اجازه ندهیم یکسری به بهانه‌های واهی آرامش مردم را بگیرند؛ پاسداری، محافظت و ارتقاء امنیت وظیفه پلیس است.

این مقام عالی انتظامی کشور به نقش تاثیرگذار امنیت در حوزه‌های مختلف کشور اشاره و بیان کرد: وظیفه ما تامین و حفظ امنیت و آرامش کشور است که این امنیت کم نظیر مرهون مجاهدت‌های شبانه روزی هزاران مامور نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های پلیس، ارتقاء توان عملیاتی در سراسر کشور است به حادثه اخیر میرجاوه اشاره و تصریح کرد: این حادثه برای تک تک کارکنان پلیس کشور یک افتخار است، زیرا رشادت و فداکاری‌های آن سرباز باعث آبروی پلیس و کشور شد؛ کلیه کارکنان ناجا، در اقصی نقاط کشور مقاوم و استوار ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام می‌دهند و ان شاء الله تا پایان سال به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.

فرمانده ناجا با بیان اینکه موضوع معیشت کارکنان در اولویت است و گام‌های خوبی را در این رابطه برداشته ایم، از خانواده‌های کارکنان تقدیر کرد و گفت: خانواده‌ها نقش مهمی در ماموریت‌ها دارند و آرامش شما، بستگی به توجه شما به خانواده‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار