مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد رعايت كرامت انساني و رفتار شايسته با ارباب رجوع را اصل مهم در صيانت از حقوق شهروندي دانست و بر پرهيز از هر گونه اعمال تبعيض در فرآيندهاي اداري تاكيد كرد .
کد خبر: ۶۰۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 21 May 2018

«فخرالسادات خامسی هامانه» در نشست هماهنگي اجراي برنامه‌هاي ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي،‌ اظهار کرد: آموزش نيروي انساني در حوزه‌هاي رفتاري و اجتماعي بسيار ضروري است چرا كه ساختار اداري جامعه ما در اين زمينه با ضعف روبرو مي‌باشد و وظيفه تمام بخش هاست تا مصونيت از حقوق ارباب رجوع را در دستور كار قرار دهند .

وی افزود: رعايت كرامت انساني و رفتار شايسته  با مراجعان، اعمال بيطرفانه قوانين و مقررات و پرهيز از هرگونه تبعيض در نظام‌ها، فرايندها و تصميمات اداري در حوزه حقوق شهروندي،لازمه اجراي موفق برنامه‌ها و خدمت موثر به جامعه است.

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد گفت: اجراي برنامه‌هاي متنوع و جذاب با رويكرد اقناع سازي و خدمات فرهنگي و تبليغي در زمينه ترويج عفاف و حجاب نيز در مقايسه با برنامه‌هاي تكراري و برخوردهاي نادرست از نتيجه بخشي بيشتري برخوردار مي‌باشد .

خامسی هامانه تصریح کرد: توجه نسبت به رعايت حقوق شهروندي به ويژه در بخش‌هاي دولتي و خصوصي جامعه كه به نوعي ارائه كننده خدمات و تاثير گذار بر برنامه‌هاي مختلف مي باشند زمينه ساز تحول و توسعه اجتماعي است .

وی در پايان گفت: براي اجراي منشور حقوق شهروندي ابتدا بايد از دستگاه‌هاي اجرايي و برنامه‌هاي پيش رو شروع نمائيم تا نتايج كارآمد اين امر به ساير بخش‌هاي اجتماع نيز ورود پيدا كند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار