رئیس شورای شهر یزد خبر داد
رئیس شورای شهر یزد با اشاره به اینکه نگاه شهرداری یزد به آینده است و نه گذشته، گفت: بودجه در نظر گرفته شده برای شهرداری یزد در سال 97، 640 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۶۰۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 23 May 2018

غلامعلی سفید  با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شورای شهر یزد، گفت: در طول هفت ماه گذشته که شورای جدید شهر یزد تشکیل‌شده است، سعی کردیم با برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی چهره شهر را فرهنگی‌تر کنیم.

سفید بابیان اینکه گرچه هنرمندان، ادارات و مردم نقش اصلی را در این زمینه داشتند؛ اما شورای شهر نیز قدم‌هایی در این زمینه برداشته است و در حال حاضر هر شب تئاتر، سخنرانی، نقد کتاب، نقد فیلم به‌وفور در یزد برگزار می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: زیباسازی و آماده‌سازی شهر برای میزبانی از مسافران نوروزی نیز از کارهای این شورا در ایام نوروز بود که این برنامه‌ها با رضایت نسبی مردم همراه بوده است.

 وی اظهار داشت: از ابتدای شروع به کار شورای شهر جدید برای به نتیجه رساندن طرح‌های نیمه‌تمام اهتمام ویژه‌ای داشتیم و سعی کردیم آن‌ها را به سرانجام مطلوبی برسانیم.

رئیس شورای شهر یزد با اشاره به اینکه شهرداری به آینده نگاه می‌کند و نه به گذشته، عنوان کرد: اقدامات شورای شهر در این هفت ماه به نتیجه کامل و نهایی نرسیده و برای به نتیجه رسیدن این کارها نیاز به چهار سال عمر شوراست که البته در این مدت هفت‌ماهه نیز اقدامات خوبی نیز انجام‌شده است.

سفید در پایان کل بودجه شهرداری یزد را 640 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: انتقادات به شکل صریح و پررنگ همواره مطرح بوده و همچنان از انتقادات استقبال می‌کنیم و اعتراض و شکایتی از فردی نداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار