مدیرکل کار و رفاه اجتماعی یزد خبر داد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از فرصت 15 روزه متقاضیان برای جذب تسهیلات اشتغال‌زایی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 20 June 2018

محمدحسین ریاحی در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان یزد با اشاره به گزارش پرداختی تسهیلات طرح‌های اشتغال روستایی و شهری توسط مدیران بانک‌های عامل دارای سهمیه، گفت: سهم تسهیلات ۵۰ درصدی و ۱۰۰ درصدی به استا‌ن‌ها ابلاغ‌شده است که سهم استان یزد هزار و ۶۶۴ میلیارد ریال است.

وی افزود: تاکنون ۱۴ کمیته فنی استانی در این راستا برگزار و ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار تصویب شده است. عملکرد شهرستان‌ها در طرح اشتغال روستایی عشایری بسیار مطلوب است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه تقریباً تمامی شهرستان‌های استان یزد نزدیک به ۱۰۰ درصد طرح‌های اشتغال روستایی را مصوب کرده‌اند، اظهار داشت: ۲۲۴ طرح در حوزه اشتغال روستایی و عشایری مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب رسیده است که با این مصوبه بالغ‌بر هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

ریاحی با تأکید بر اینکه اعتباری بالغ‌بر ۱۱۵ میلیارد تومان مصوب امروز کارگروه اشتغال بوده است، تصریح کرد: یکسری مشکلاتی در حوزه بانک‌ها در خصوص ضمانت‌نامه‌ها و وثیقه‌ها وجود داشته است که بنا داریم در این جلسه این موضوعات تسهیل شود.

این مقام مسئول بیان داشت: امید است که متقاضیان ایجاد فرصت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری در استان یزد بتوانند با ظرفیت‌هایی که توسط این کارگروه‌ها به وجود می‌آید و همچنین تعهداتی که بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات دارند، موضوع به‌خوبی انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرصت ما برای جذب این منابع در سال گذشته تا پایان تیرماه سال جاری است و قطعاً متقاضیان با همکاری بانک‌ها باید ظرف ۱۵ روز آینده نسبت به تخصیص اعتبار و اختصاص منابع اقدام نمایند؛ لذا خواهشمندیم تا متقاضیان با جدیت این موضوعات را دنبال کنند تا این سهمیه به‌صورت کامل در استان یزد جذب شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار