ريیس دادگستری ابرکوه بر با حذف نام ابرکوه از لیست شهرهای تبعیدگاهی تاكيد كرد.
کد خبر: ۶۲۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱ 23 June 2018

حجت‌الاسلام «مجتبی رحمت زاده» تصریح کرد: مبحث خروج شهرستان از لیست نامبرده بسیار حائز اهمیت است چرا که با آسیب‌های اجتماعی شهرستان ارتباط مستقیم دارد.

وي افزود: در همین راستا تاکنون مکاتبات بسیاری با مرکز استان و حتی ريیس قوه قضائیه صورت گرفته است اما برحسب اهمیت این موضوع باید در کمیسیون ویژه مطرح شود که باید امیدوار به تشکیل گروه و رفع مشکلات بود.

رحمت‌زاده اظهار کرد: مشکلات و معضلات شهر اکثراً مسائل ریشه‌داری هستند كه رفع آن‌ها نیازمند زمان بوده و در این راستا مجموعه دادگستری تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

وي بيان كرد: دادگستری همیشه مورد هدف ترکش‌های ناشی از مشکلات اقتصادی کشور بوده و موجب می‌شود جرائم ارتکابی بیشتر و در نهایت حجم پرونده‌های موجود سنگین‌تر شود.

ريیس دادگستری شهرستان، پیرامون خطرات احتمالی قنوات مسکن مهر، خاطرنشان کرد: بسیار جای تأسف دارد که دستگاه‌های ذيربط ساخت و ساز در این مناطق را تجویز کرده و مردم نیز مجبور به پذیرفتن این شرایط هستند.

رحمت زاده با ابراز امیدواری برای این که خطر این قنوات دامن‌گیر مردم نشود،‌ مشکل قنوات مسکن مهر را دارای فوریت دانست و گفت: برای این منظور دستور پیگیری به ارگان‌های ذی‌ربط داده شده و باید این مسئله را در رأس برنامه‌های خود قرار دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار