رئیس دفتر شورای نگهبان:
رئیس دفتر شورای نگهبان یزد با بیان اینکه سه هزار نیروی آموزش دیده به عنوان ناظر و سرناظر در برگزاری انتخابات با این نهاد همکاری دارند گفت: این نهاد درصدد جذب نیروهای جوان ،مومن و انقلابی برای همکاری است.
کد خبر: ۶۳۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 18 July 2018

حجت الاسلام سید ناصر محمدی به مناسبت سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان(26تیرماه ) در نشستی با اعضای حزب موتلفه اسلامی استان افزود: ناظران و سرناظران برای انجام وظایف خود آموزش های لازم را فرا گرفته اند.
وی ادامه داد: نظارت بر حسن اجرای انتخابات در قبل ، حین و بعد از آن، مهمترین وظیفه آنهاست. 
وی برنامه های این نهاد را جذب نیروهای جوان ، مومن ، انقلابی و علاقه مند برای حضور در امر نظارت ذکر کرد و گفت: بخاطر اهمیت موضوع به نیروهای توانمند و متعهد نیاز است.
محمدی یادآور شد: نشست های فصلی ناظران و سرناظران به صورت منظم و مستمر با حضور مدرسان و کارشناسان در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی و با هدف ارتقای بصیرت و معرفت افزایی اعضا برگزار می شود.
وی افزود: برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، مسابقه های فرهنگی و نشست های متعدد جزو برنامه هایی است که سالانه برای ناظران و سرناظران انجام می گیرد.
رئیس دفتر شورای نگهبان یزد ، مهمترین وظیفه این نهاد را حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام ، حراست از قانون اساسی و حضور در عرصه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی ذکر کرد.
محمدی در ادامه به مسائل روز و توطئه دشمنان علیه انقلاب اشاره کرد و گفت: تحریم، ایجاد جنگ اقتصادی و روانی مهمترین راهبردهای کنونی آنهاست که با مدیریت ، برنامه ریزی صحیح ، همدلی و بصیرت تاکنون خنثی شده است.
به گفته وی توطئه استکبار جهانی در ابعاد مختلف علیه نظام در 40 ساله گذشته شکست خورد و هدف غایی آنها فشار به مردم و مسئولان برای تسلیم است که در این توطئه هم شکست خواهند خورد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار