مسابقات ووشو قهرمانی کشور به میزبانی استان یزد پس انجام بازی‌ها به مدت دو روز، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۶۴۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ 19 August 2018

نایب رئیس بانوان هیئت ووشو استان یزد،در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: بیش از ۲۵۰ بانوی ووشوکار از استان‌های قزوین، خراسان جنوبی، کیش، فارس، اصفهان، کرمان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و یزد در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان روزهای ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه در سالن ولایت دانشگاه آزاد اسلامی یزد با هم به رقابت پرداختند.

زینب معشوری سطح مسابقات را خوب ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه نفراتی که در این مسابقات حضور داشتند از سطح فنی خوبی برخوردار بودند و همه با انگیزه زیادی برای کسب مدال مبارزه کردند.

وی ادامه داد: این مسابقات که در حضور استاد یوسفی، رئیس و استاد دلاوری نایب رئیس سبک چاچوان ووشو کشور انجام شد، ووشوکاران در دو بخش تالو و ساندا با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم یزد در مجموع دو بخش ساندا و تالو بر سکوی قهرمانی ایستاد.

معشوری عنوان کرد: پس از یزد تیم‌های خوزستان و اصفهان به ترتیب بر سکوی دوم و سوم تکیه زدند.

وی در مورد تیم داوری این رقابت‌ها عنوان کرد: قضاوت این مسابقات را در بخش ساندا خانم‌ها خلیلی، بهرامی، حوری‌زاده، کل العماد، نیکخواه، نیک افروز، نصّاری، رفیعی و فتحی و در بخش تالو خانم‌ها بحری، بامری، معشوری، ابراهیمی و برومند عهده‌دار بودند.

به گزارش مهر، در پایان این مسابقات مراسم اختتامیه با حضور فاطمه دانش یزدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مراد یوسفی رئیس و دلاوری نایب رئیس سبک چاچوان ووشو کشور، سید احمد هاشمی معاون توسعه ورزش و فاطمه دهقان مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان، حبیب فتوحی اردکانی رئیس و سعید رضی دبیر هیئت ووشو استان، امید ستوده‌نیا مسئول تربیت بدنی دانشگاه یزد و جمعی از علاقمندان ووشو برگزار شد و به نفرات و تیم‌های برتر کاپ و مدال اهدا شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار