استانداریزد:
استاندار یزد مهمترین هدف دشمنان نظام را کاهش استقامت مردم با افزایش تحریم های اقتصادی دانست و گفت: راه عبور از مشکلات اخیر توجه هرچه بیشتر به ظرفیت های اقتصادی داخلی و کار جمعی در قالب تعاونی هاست.
کد خبر: ۶۵۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 06 September 2018

به گزارش تابناک یزد، محمود زمانی قمی عصر چهارشنبه در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان یزد اظهار داشت: علت برخی از مشکلات امروز جامعه در واقع برخی کاشته های دیروز ماست، اگر بازگشت به موج تعاون و همکاری در جامعه نهادینه می شد، شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه بهتر از شرایط موجود بود.
وی تصریح کرد: انسانهای عاقل و شجاع کسانی هستند که قصور خود را بپذیرند و با توجه به امور اخلاقی، در صدد اصلاح اشتباهات گذشته برآیند.
زمانی قمی گمشده امروز جامعه بشریت را اخلاق دانست و یادآور شد: حاکم شدن روح همکاری و تعاون بر امور و کنار گذاشتن خودخواهی در زمینه ای مختلف، زمینه ساز رفع مشکلات جامعه می شود.
وی ادامه داد: امروز می توان کسانی را که استقلال ایران را برنمی تابند، با درست اداره کردن، اخلاق مداری و تعاونی عمل کردن ناامید کرد.
بنا به گزارش ایرنا، استاندار یزد گفت: مردم ایران الگوهای بزرگی مانند حضرت علی(ع)، امام حسین(ع) و قمربنی هاشم (ع) را دارند و با تاسی به سیره این بزرگان و حاکم کردن سیاست و اقتصاد اخلاقی می توان مشکلات را از مقابل روی کشور برداشت.
زمانی قمی افزود: کشور در شرایط خاصی قرار دارد و در این شرایط باید همه در مسیری حرکت کنیم که نتیجه آن ناامیدی و خنثی شدن حربه های دشمنان باشد.
در این آیین از شرکت های تعاونی پیشگامان کویر یزد، باشگاه مشتریان پیشگامان کویر یزد، مسکن جامعه فرهنگیان یزد، نرگس پلیمر میبد، نیروگاه یزد، اعتبار فرهنگیان شاغل و بازنشسته استان، دانش بنیان نوآوران بهینه کار یزد، سیرنگ یزد، مسکن عدالت کارکنان دادگستری، کشاورزی پارسیان اشکذر، خانه هنرمندان فرش دستباف، تعاونی مصرف جهاد کشاورزی یزد، بنیاد توسعه تعاون و کارآفرینی یزد ، آموزشی و آزمون فن گستر ، اتحادیه تعاونی های مصرف کارمندان دولت استان ، خدمات فنی فولاد یزد ، حمل و نقل کامیونداران اردکان، دهیاری های میبد، دامداران پگاه بنادکوک، تهیه و توزیع درب و پنجره سازان ، چندمنظوره شهید قندی ، انبوه سازان مهستان اردکان و شرکت تعاونی فراگیر عشایری مرتع داران مروست و اتاق تعاون استان به عنوان تعاونی های برتر استان تقدیر شد.
استان یزد هم اکنون سه هزار و 300 شرکت تعاونی دارد که تعدادی از این واحدها نیمه فعال و غیرفعال هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار