معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه یزدی‌ها در پنج‌ماهه نخست سال بیش از سه میلیارد صدقه داده‌اند، گفت: ۲۱۷ هزار نیکوکار به‌صورت مستمر با کمیته امداد در ارتباط هستند.
کد خبر: ۶۵۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵ 09 September 2018

 غلامرضا مشعل‌چی با اشاره به رشد سه و نیم درصدی پرداخت صدقه در پنج‌ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته در یزد، گفت: خیران یزدی در پنج‌ماهه نخست سال جاری سه میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان صدقه داده‌اند.

وی بابیان اینکه سال گذشته خیران یزدی سه میلیارد و ۱۱ میلیون تومان پرداخت صدقه داشته‌اند، افزود: ۱۶۲ هزار و ۲۸۵ عدد صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب و در درب منازل، مغازه‌ها و فروشگاه‌ها توزیع‌شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌شده مردم با کمک‌های دولت برای رفع مشکلات و نیازمندی‌های محرومان در موارد مختلف استفاده می‌شود، تصریح کرد: این کمک‌ها ازجمله به ۴۲۲ مورد تأمین جهیزیه، هزار و ۲۶۱ مورد تعمیر و تأمین مسکن، پنج هزار و ۵۵۴ مورد ایجاد اشتغال، سه هزار و ۴۳۳ مورد کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان و ۱۶ هزار و ۱۶۱ مورد خدمات درمانی بهداشتی جهت بیماران صعب‌العلاج و افراد دارای سوءتغذیه هزینه می‌شود.

مشعل‌چی اظهار داشت: ۲۱۷ هزار نیکوکار به‌صورت مستمر با کمیته امداد در ارتباط هستند و کمک‌های خیرخواهانه خود را ماهیانه به‌حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز می‌کنند تا از طریق این کمک‌ها انجام شود.

این مقام مسئول با اشاره به رویکرد حوزه توسعه مشارکت‌ها در بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی دریافت وجوه خیران یزدی اذعان داشت: امکان پرداخت وجوه حامیان با شناسه از طریق موبایل با عنوان اپلیکیشن موبایلی قابل پرداخت است.

وی یادآور شد: پرداخت وجوه از طریق کد ussd تلفن همراه # ۰۳۵*۸۸۷۷*، پرداخت از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی www.emdad.ir/ostanha/yzd، تلفن سامانه نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ و همچنین تلفن پاسخگویی به مردم استان یزد با شماره‌گیری ۱۸۱۱ برای سهولت در پرداخت در نظر گرفته‌شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد ابراز داشت: این اطمینان را به همه شهروندان یزدی می‌دهیم که کلیه کمک‌های جمع‌آوری‌شده در همان منطقه و برای مردم همان شهر هزینه خواهد شد.

مشعل‌چی ادامه داد: نیکوکاران و خیران یزدی در طرح‌های مختلف مشارکت‌های مردمی ازجمله صدقات، زکات، طرح رضوان (کمک به ساخت منازل مددجویی)، طرح اکرام ایتام، محسنین (حمایت از نیازمند غیر یتیم)، اطعام، کوثر (تأمین جهیزیه)، شفا (کمک به درمان مددجویان)، نذر قربانی، عقیقه با این نهاد همکاری می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه هزینه‌های اداری و تشکیلاتی از سوی دولت محترم تأمین‌شده است، خاطرنشان کرد: نیت‌های خیرخواهانه مردم جهت مساعدت به نیازمندان صد درصد عملیاتی خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار