ريیس سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد از برپايي پنجمین بیمارستان صحرایی و فوق تخصصی استان يزد در منطقه‌ي خورمیزات شهرستان مهريز در روزهاي آتي خبر داد.
کد خبر: ۶۵۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 23 September 2018

دكتر «جواد قادری»در جمع اهالي رسانه در اين رابطه اظهار كرد: بیمارستان مذكور مجهز به 50 چادر، چهار کانکس،یونیت دندانپزشکی، اتاق عمل، چادر بستری خواهران و براداران و چادر‌های ویژه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و همچنین طب کار رایگان و داروخانه است .

به گفته وي، اين بيمارستان كه از سوم مهرماه فعاليت خود را آغاز خواهد كرد، داراي 26 پزشک و 22 متخصص طب سنتی است كه هر روزه از ساعت 8 تا 13 به مردم خدمات ارائه می‌دهند .

قادری در ادامه ارزیابی امکانات شهرستان مهریز در هنگام وقوع بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه و ارائه خدمات جهادی رایگان به عموم مردم منطقه و روستاهای اطراف را از جمله اهداف برپايي اين بيمارستان صحرايي عنوان كرد.

دکتر «سید مهدی حسینی» ريیس شبکه بهداشت و درمان مهریز نیز در این نشست گفت: اين بيمارستان صحرايي براي اولين بار به جز مركز استان در يكي از شهرستان‌ها برگزار مي‌شود.

وي افزود: تمام مقدمات برپایی بیمارستان در شهرستان انجام شده و تلاش خواهد شد تا خدمات رایگان در بخش‌های مختلف به عموم مردم ارائه شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار