مدیر حج و زیارت یزد:
مدیر حج و زیارت استان یزد بابیان اینکه هزینه ثبت‌نام سفر زائران اربعین به عراق با توجه به کاهش قیمت دلار، 2 میلیون و 348 هزار و 880 ریال تعیین شد، گفت: افرادی که پیش از کاهش هزینه‌ها، نام‌نویسی کرده بودند در فرایند ثبت‌نام و بررسی‌ها، به‌حساب آنان واریز می‌شود.
کد خبر: ۶۶۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ 13 October 2018

علی‌اصغر شریفی زارچی افزود: هزینه سفر اربعین پیش‌تر سه میلیون و 777 هزار ریال و شامل هزینه‌های صدور ویزا، بیمه، هلال‌احمر و کارگزاری‌ها اعلام‌شده بود.
وی بابیان اینکه صدور روادید، انفرادی است اما توصیه می‌شود، افراد کاروانی ثبت‌نام کنند، ادامه داد: گذرنامه زائران از زمان اعزام باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.
وی، از فعالیت 62 دفتر زیارتی برای ثبت‌نام حضوری علاقه‌مندان خبر داد و اضافه کرد: کسانی که گروهی ثبت‌نام می‌کنند، نفر اول سرگروه محسوب می‌شود و پیامک و اطلاعاتی که باید اطلاع‌رسانی شود به وی ارسال می‌شود.
مدیر حج و زیارت یزد در ادامه اظهار داشت: تاکنون 15 هزار و 556 نفر در قالب 9 هزار و 246 گروه در استان از طریق سامانه سماح (samah.haj.ir) یا دفاتر خدمات زیارتی برای حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند.
شریفی زارچی با یادآوری استقرار اعضای کنسولگری عراق در این شهر برای صدور روادید زائران استان افزود: تاکنون افزون بر 13 هزار فقره روادید افراد برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی صادرشده است.
وی اضافه کرد: در سال 1396، 29 هزار زائر از استان روادید سفر برای حضور در پیاده‌روی اربعین دریافت کرده بودند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار