رئیس کمیته امداد بافق گفت: افزون بر 20 مورد تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ سه میلیارد و 510 میلیون ریال در نیمه نخست امسال به متقاضیان زیرپوشش در شهرستان پرداخت شد.
کد خبر: ۶۶۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶ 13 October 2018

سید رضا هاشمی پور اظهار داشت: این تسهیلات برای ایجاد و توسعه شغل در شهر و مناطق روستایی پرداخت شده است.
به گفته وی امسال 12 مددجوی دیگر بافقی از تسهیلات قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال پایدار بهره مند می شوند، این تسهیلات از 250 تا 500 میلیون ریال در نظر گرفته شده که با توجه به نوع شغل به متقاضی پرداخت می شود.
وی، بازپرداخت این تسهیلات را بلندمدت و 9 ساله اعلام کرد و افزود: همچنین کارفرمایانی که مدجویان تحت پوشش را در طرح ها و مشاغل خود به کار گیرند مشمول دریافت این وام خواهند بود.
رئیس کمیته امداد بافق با بیان اینکه عمده این مشاغل، طرح‌های اشتغال‌زایی خانگی و خورد است بیان کرد: هدف از پرداخت این تسهیلات عمدتا ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و چلوگیری از مهاجرت روستانشینان به شهرهاست.
این مسوول با تاکید بر اینکه کمیته امداد نظارت مستمر بر اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان دارد افزود: این نهاد با استعداد سنجی، زمینه ورود مددجویان مستعد پذیرش شغل را با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به آنها فراهم می کند.
یکهزار و 450 مددجوی مستمری بگیر، تک خدمتی و چند خدمتی در قالب 750 خانوار از خدمات کمیته امداد شهرستان بافق بهره مند هستند.
سال گذشته 24 مددجو بافقی با حمایت کمیته امداد و دریافت تسهیلات اشتغالزایی خودکفا شدند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار