رييس هيات فوتبال استان يزد اعلام كرد: متهمان پرونده مرگ دو فوتبالیست يزدي در گرجستان تا صدور حكم نهايي دادگاه مجوز هيچ گونه فعاليتي در رشته فوتبال ندارند.
کد خبر: ۶۶۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 14 October 2018

«عبدالرضا دستا» در واكنش به خبري مبني بر راه‌اندازي مدرسه فوتبال جديدي از سوي متهمان پرونده مرگ دو فوتباليست يزدي، اظهار كرد: مدرسه فوتبال مذكور كه اقدام به برگزاري اين سفر برون‌مرزي كرده بود به دنبال وقوع اين حادثه لغو مجوز شد و تمام فعاليت‌هاي فوتبالي متهمان اين پرونده نيز تا صدور حكم نهايي دادگاه در اين رابطه به حالت تعليق درآمده است.

وي با رد صدور هرگونه مجوز ايجاد مدرسه فوتبال جديدي براي متهمان اين پرونده، گفت: شايد مدرسه فوتبال جديدي از سوي فرد ديگري راه‌اندازي شده و اين افراد به نوعي با اين مدرسه تازه‌تاسيس همكاري داشته باشند، كه در صورت موثق بودن چنين گزارشي با مدرسه فوتبال مذكور برخورد قانوني خواهيم كرد.

ياداور مي‌شود؛ اواسط مردادماه سالجاري، دو فوتبالیست نوجوان یزدی در جریان اردوی غيرمجاز یک مدرسه فوتبال در كشور گرجستان فوت کردند.

بررسي‌هاي اوليه مشخص كرد كه 12 نوجوان سيزده ساله فراگیر اين باشگاه ورزشی صرفاً همراه با یک زوج و دو فرزندشان به این سفر برده شده‌اند و علاوه بر اخذ ارز دولتی، مبالغی هم از والدین این نوجوانان تحت عناوین مختلف اخذ شده است.

به تازگي در برخي رسانه‌ها به نقل از مادر یکی از فوتبالیست‌های فوت شده در گرجستان آمده است كه متهمان اين پرونده پس از آزادي به قید ضمانت، مجدداً اقدام به راه‌اندازي مدرسه فوتبال جدید كرده‌اند. وي در بخشي از اين خبر گفته است؛ «چقدر پدر و مادرها خام هستند که دوباره بچه‌شان را به اینها سپرده‌اند. من واقعا برایشان متاسفم. بچه‌های مدرسه فوتبال‌شان را جدیدا به محضر برده‌اند و با آنها قرارداد بسته‌اند. در قرارداد هم نوشته‌اند هر چه ما بگوئیم الزامی است، مثل ماجرای سفر الزامی بچه‌های ما به گرجستان که گفتند اگر بچه‌ها نیایند باید ۵ میلیون جریمه بدهند و یا اخراج می‌شوند.»

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار