رئیس مجمع نمایندگان استان یزد؛
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد از بهره برداری کمربندی هرات - دهستان چاهک تا دوماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 22 October 2018

محمد رضا صباغیان نماینده مردم بافق بهاباد ابرکوه مهریز و خاتم در مجلس شورای اسلامی در جلسه کار گروه توسعه شهرستان خاتم با اشاره به حوزه راه‌های مواصلاتی این شهرستان افزود:کمربندی هرات - دهستان چاهک ظرف دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

صباغیان افزود: شهرستان خاتم موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی در مرکز کشور دارد به نحوی که از غرب به استان فارس و از شرق با استان کرمان هم مرز است.

وی با اشاره به اماکانات این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان گفت: در سفر وزیر بهداشت به یزد تصمیمات خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان گرفته شد از جمله ساخت پلی کلینیک، تخصیص اعتبار برای بیمارستان ، تخصیص دو دستگاه آمبولانس برای این شهرستان انجام شد.

صباغیان گفت: امیدواریم با حضور مسئولان استان و شهرستان بتوانیم شهرستان خاتم را از محرومیت به سمت رشد وت وسعه حرکت دهیم خوشبختانه یک همگرایی و هماهنگی خوبی در شهرستان خاتم وجود دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد ادامه داد : اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خاتم مکلف شده است مشکلات سرمایه گذاران کارخانه های کاشی و دیگر سرمایه گذاران در شهرستان را رسیدگی کند و مسئولان مربوطه شهرستان هم جهت رسیدگی به رفع مشکلات آن‌ها همکاری خواهند داشت.

صباغیان در ادامه سفر خود به شهرستان خاتم با اهالی روستاهای فتح آباد و هاشم آباد هرات دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار