ريیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد اعلام كرد: با توجه به ورود موج ناپايدار جوي جديدي به استان، ساکنان مناطق کوهستانی از اواخر هفته دمای زیر صفر درجه را تجربه می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 31 October 2018

«سیدعباس میرحسینی» در اين باره تصريح كرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، استان یزد از بعد از ظهر امروز دوشنبه هفتم آبان تا اوایل چهارشنبه نهم آبان، مجدداً تحت تاثیر موج ناپایدار جوی قرار می‌گیرد .

وی با بیان این‌ که پیامد این موج ناپایدار گاهی وزش باد نسبتا شدید با احتمال گرد و خاک است، افزود: در برخی نقاط به ویژه نیمه جنوبی استان شاهد بارندگی خواهیم بود و احتمال رعد و برق و در ارتفاعات شیرکوه نيز بارش برف دور از انتظار نيست.

میرحسینی ادامه داد: ساکنین مناطق کوهستانی از صبح پنج‌شنبه دهم آبان ماه تا اوایل هفته آینده دمای صفر و زیر صفر درجه سانتی‌گراد را تجربه می‌کنند .

وی در خصوص میزان بارش‌های استان در طی 24 ساعت گذشته نيز گفت: بیشترین بارش‌ها در این مدت مربوط به روستای قطرم بافق با 19 میلی‌متر و سپس کوشک بافق 6 میلی متر، رباط پشت بادام 6 میلی متر، بنادک سادات 3 میلی متر و دره شیر 3 میلی متر بوده است.

ريیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان در پایان هم بیشترین دماي شبانه‌روز گذشته در استان را مروبط به مهریز و مروست با دمای بیشینه 23 درجه سانتی‌گراد و كمترين ان را ده‌بالا با دمای کمینه چهار درجه سانتی گراد اعلام كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار