معاون دادگستري يزد:
معاون قضایی دادگستری استان یزد گفت: در این برهه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی که دشمن تمام عزم خود را برای مقابله با نظام اسلامی جمع کرده است، کشور نیازمند مدیران، ولایتی، جهادی و انقلابی است.
کد خبر: ۶۸۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 18 November 2018

«غلامعلی دهشیری» در جلسه شورای فرهنگی دادگستری استان یزد، اظهار كرد: غفلت و غرق شدن در روزمرگی، موفقیت دشمن در پیشبرد اهداف شوم خود را به دنبال دارد و نباید در این دوران حساس که کشور درگیر یک جنگ تمام عیار در حوزه اقتصادی و روانی است، پشت میز نشست و به عملکرد روزانه بسنده کرد.

وی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، نقشه های دشمن را حول سه محور فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی اعلام کرد و افزود: در زمانی که اتاق های فکر دشمن برای لحظه لحظه نظام اسلامی تحت مدیریت و نظارت مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی برنامه دارند باید انقلابی و جهادی عمل کرد و همچون دفاع مقدس ایثارگرانه در صحنه کار و تلاش حاضر بود.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: باید در مقابله با جنگ روانی دشمن و استفاده ابزاری از حقوق بشر، دستاوردهای ستاد صیانت و نظارت بر حقوق شهروندی را به رخ کشید و برای مردم تبیین و اعلام کرد.

وی به خدمات ارزنده ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان و سایر نهادهای حمایتی در مجموعه قوه قضاییه اشاره و بیان كرد: امروز انواع آموزشهای علمی و عملی و حرفه آموزی از سطوح مقدماتی و تا عالی در مجموعه زندان ها فراهم است، اما جو روانی علیه قوه قضاییه و بخل رسانه ای حاکم، مانع اطلاع رسانی دقیق این خدمات می گردد.

معاون قضایی دادگستری استان با اشاره به برنامه ریزی جهت بزرگداشت هفته بسیج در دادگستری استان، اظهار كرد: بسیج تنها یک اسم و لفظ در قالب شعار، بنر، تابلو و تبلیغات نیست بلکه یک رسم، رفتار، کردار و فرهنگ مستمر است و باید تلاش کرد تا این فرهنگ متعالی در مسیر خدمت به مردم در دستگاه قضایی همیشه تجلی یابد.

وی با اشاره به نهادهای همزیست با دستگاه قضایی در جریان دادرسی همچون کانون های 4گانه، تأکید کرد: بسیج باید حلقه ارتباط و اتصال نهاد های همزیست در قوه قضاییه باشد و با حساس نمودن این نهاد ها و مدیریت فرایند های بینابین در مسیر ایجاد رضایت بیشتر مردم، کاهش اطاله دادرسی و اتقان بیشتر آراء حرکت نماید.

دهشیری به تلاش دشمن جهت ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر زمین اجرای نقشه های دشمن در ایجاد یأس ناامیدی در بین مردم و ایجاد انشقاق و فاصله بین نظام و مردم، فضای مجازی است که مرکز جولان دشمن خارجی و مزدوران داخلی گردیده و نیاز است با تولید محتوا از حقایق پشت پرده و دروغ پردازی های دشمن پرده برداشت و همچنین با اطلاع رسانی صحیح، به موقع و کارآمد دشمن را در این زمینه نیز مغلوب کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
این 40 ساله با مدیران ولایتی و جهادی و انقلابی کارمان به اینجا رسیده است. که جوان و پیر محتاج و نگران روزی شان هستند
کشور قوی دارای اقتصاد قوی است که به دست متخصصان و کارشناسان وطن پرست به دست میاید نه با شعار و دشمن تراشی که آب و دونی برای عده ای درست کرده است. هر عملی را برای قضاوت باید به نتیجه آن توجه کرد.
نتیجه 40 سال گذشته حال و روز کشور و مردمان آن است که می بینیم. شاید خودشیفتگان و فرصت طلبان نبینند...
عباس تقی نیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
مگه مدیران فعلی آنگونه که میگی نیستند ؟ آیا اعضای شورای نگهبان خواب بودند و این ضد انقلابیون و سلطنت طلبان به قدرت رسیده اند؟ یا نظارت استثوابی تعطیل بود؟.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
..... و نه تخصصی !!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
..... و نه تخصصی !!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
تا با دنیا سر جنگ داشته باشیم و شاخ و شونه برا کشورهای دیگه بکشیم همین آش و کاسه اس.
البته منافع عده ای توی دشمن تراشی هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار