مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد:
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد گفت: با توجه به تصویب الزام ارائه کارت سوخت برای دریافت سوخت همشهریان برای کارت سوخت وسیله نقلیه خود اقدام نمایند.
کد خبر: ۶۸۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 26 November 2018

عبدالرضا انتظاری مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد با اشاره به تصویب الزام ارائه کارت سوخت گفت: مالکان وسیله نقلیه می توانند از سه طریق مراجعه حضوری به دفاتر پلیس + ۱۰ از شنبه سوم آذرماه سال جاری و ارائه مدارک لازم، مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه به نشانی www. mob.gov.ir از پنجم آذر ماه و دریافت و نصب اپلیکیشن خدمات دولت نسبت به ثبت نام کارت سوخت اقدام نمایند.

انتظاری افزود: مالکان خودرو‌های عمومی دولتی اعم از سواری وانت و موتورسیکلت و خودرو‌های قولنامه‌ای می توانند برای ثبت نام کارت سوخت با مراجعه به پلیس + ۱۰ نسبت به تقاضای خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان ادامه داد: آن دسته افراد که کارت سوخت فعال در سامانه هوشمند دارند نیاز به مراجعه و ثبت نام ندارند و در صورت ثبت تقاضای صورت کارت المثنی کارت اولیه آن‌ها ابطال می شود.

لازم بذکر است: خودرو‌های نو شماره دارای کارت سوخت بوده و کافی است مالکان آن‌ها برای دریافت کارت سوخت خود به دفاتر پست مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار