علی محمد قادریان، خبرنگار و نویسنده با سابقه ورزشی استان یزد با نیم قرن فعالیت مستمر، چهارشنبه شب با حضور جمعی از مسئولان و خبرنگاران تجلیل شد.
کد خبر: ۶۸۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 29 November 2018

 این آئین توسط انجمن رسانه ورزش یزد با حضور مدیران کل ورزش و جوانان، صدا و سیما، جمعی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات، خبرنگاران، عکاسان و نویسندگان و فعالان ورزشی یزد برگزار شد .
در این مراسم ورزشی نویس پیشکسوت یزد با قدردانی از برپایی این محفل به ذکر خاطره خود و همچنین نقش قلم و نویسندگی به خصوص در حوزه ورزش اشاره کرد.
قادریان افزود: نویسندگان و خبرنگاران با تهیه و انتشار اخبار و گزارش های مختلف ورزشی، نقش مهمی در فرهنگ سازی و توجه مردم به ورزش دارند.
وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران ورزشی باید با عشق و علاقه و بدون حب و بغض تنها در راستای رسالت خطیری که بر دوش دارند صادقانه در انعکاس مطالب فعالیت کنند.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه های ورزشی با تهیه خبر و انتشار مطالب مفید می توانند نقش اصلی در جذب مردم و خانواده به ورزش داشته باشند.
مسعود شریعتی افزود: فعالیت نویسندگان ورزشی و وجود نشریات تخصصی در این بخش بسیار مهم است که امیدواریم شاهد فعالیت و حضور بیشتر علاقه مندان باشیم.
همچنین مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای ورزش، کاری مهم و لازم است و باید همواره قدردان افرادی بود که طی سال های متمادی به وظایف خود در خصوص اخبار و گزارش ها اقدام می می کنند.
احمد پهلوانیان افزود: خبرنگاران ورزشی با فعالیت صادقانه خود نقش موثری در گسترش ورزش و تامین سلامتی و نشاط مردم و خانواده ها بر عهده دارند و تکریم آنها توجه به ورزش است .
همچنین تعدادی از خبرنگاران و اعضای انجمن رسانه ورزش یزد با صحبت های خود با تجلیل از ورزشی نویس پیشکسوت استان بر گسترش فعالیت رسانه های ورزشی در یزد تاکید کردند.
قادریان 64 ساله حدود 50 سال به صورت منظم و مستمر در حوزه ورزش با تهیه اخبار، گزارش و مقاله با روزنامه پیمان یزد و برخی نشریات ورزشی کشور همکاری دارد.
یزد 2 نشریه تخصصی ورزشی به نام های بشارت ورزشی و ورزش دارالعباده دارد و همه روزه یک صفحه از روزنامه پیمان یزد با نظارت و نگارش قادریان به اخبار و مطالب ورزشی اختصاص دارد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار