مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در گفتگو با تابناک یزد:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در واکنش به خبر تابناک یزد درباره قرارداد تبلیغاتی چند صد میلیون تومانی با شهرداری گفت: بخش عمده قرارداد منتشر شده احتمالا مربوط به بخشهایی تبلیغاتی است و با واحد خبر مرکز ارتباطی ندارد مضاف بر اینکه آنچه منتشر شده سند مصوب دوستان شهرداری جهت تعیین سقف قرارداد است نه قرارداد با صدا و سیما.
کد خبر: ۶۸۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 09 December 2018

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در واکنش به خبر تابناک یزد درباره قرارداد تبلیغاتی چند صد میلیون تومانی با شهرداری گفت: بخش عمده قرارداد منتشر شده احتمالا مربوط به بخشهایی تبلیغاتی است و با واحد خبر مرکز ارتباطی ندارد مضاف بر اینکه آنچه منتشر شده سند مصوب دوستان شهرداری جهت تعیین سقف قرارداد است نه قرارداد با صدا و سیما.
احمد پهلوانیان در گفتگو با خبرنگار تابناک یزد در خصوص انتشار اسنادی از قرارداد منعقد بین صدا و سیما و شهرداری یزد با موضوع پوشش اخبار شهردار سابق این شهر اظهار داشت: قراردادی با سقف 700 میلیون تومان که منتشر شده با امضای صدا و سیما نیست و سندی بالادستی برای تنظیم قراردادهای مشارکتی و بخشی احتمالا مربوط به پیام بازرگانی بوده که البته از مرکز یزد پخش میشود که مدیریت و درآمد آن خارج از حوزه صدا و سیمای مرکز است.
وی افزود: البته صدا و سیما معمولا در همه استانها قرارداد مشارکتی با شهرداری ها دارد و در نیزمرکز یزد با از سال‌های از قبل قرارداد بوده است . در دوره مدیریت آقای مهندس عظیمی زاده (شهردار اسبق یزد) قرارداد بهتری نسبت به دوران جناب آقای دکتر جمالی نژاد داشتیم که تا پایان سال 96 معتبر بود. در سال 97 و در دوره مدیریت آقای جمالی نژاد هم از اواسط تیرماه سال جاری قرارداد جدیدی بین مرکز یزد و شهرداری منعقد شد که البته مبلغش کمتر از دوره قبلی بود و لازم به ذکر است که درآمد این قراردادها مستقیم به حساب خزانه دولت واریز میشود.
پهلوانیان تاکید کرد: این قراردادها زمانی که بسته می‌شود مربوط به برنامه های مشارکتی است و ارتباطی با واحد خبر ندارد و در اختیار دو بخش صدا و سیما بوده است.
وی با اشاره به بخش گفتگوی ویژه و پوشش رویدادهای شهردار یزد در قرارداد مذکور گفت: منظور از این بخش، گفتگوی ویژه خبری است که با فاصله چند دقیقه از بخش خبر شبانگاهی پخش می شود و برای حضور مهمانان طراحی شده و ارتباطی با واحد خبر ندارد بلکه در اختیار مجموعه سیما است که عمده آن هم ارتباطی با مشارکت ندارد و جهت انعکاس دیدگاه ها و نظرات مدیران ملی و بعضا استانی می باشد.
پهلوانیان با تایید مشارکتی بودن برنامه های صبحگاهی رادیویی شهردار گفت: این برنامه جزو آیتم های قرارداد با شهرداری بوده و با عنوان صدای شهر پخش می شود و البته علاوه بر شهردارمحترم، معاونین و مدیران ارجمند و اعضای محترم شورای شهر هم حاضر شده و پاسخگوی مشکلات و سوالات مردم بودند که البته بازخورد خوبی هم بین مخاطبین داشته است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد خاطرنشان کرد:اطلاع رسانی و انتشار اخبار نهادها، سازمانها و حتی شرکت های خصوصی با ارزش خبری جزو وظایف سازمانی ما است و نیاز به قرارداد و... ندارد.
وی در عین حال تاکید کرد: این سازمان از ابتدای تشکیل شورای شهر دوره جدید در جلسات حضوری بارها بر لزوم همکاری و همراهی تاکید کرده و معقتدیم مسائل شهر باید با همدلی همه نهادها پیش رود و رویه ما همراهی و همدلی برای مردم و پیشرفت استان بوده و است و البته این روال با همه سازمان‌ها و نهادهای خدمتگزار است.مسولین عزیز، هنرمندان، سازمان های مردم نهاد،بزرگان محلات و... احتمالا تایید بفرمایند که رویکرد صدا و سیما تعامل و انعکاس تلاش ها و موفقیت ها در کنار انتفقاد منصفانه است البته تا آنجا که ضوابط و محدودیت ها به اجازه بدهد.
من از حساسیت و اطلاع رسانی همه رسانه ها و سایت ارجمند تابناک سپاسگزارم و به عنوان کوچک ترین عضو جامعه رسانه ای استان تقاضای نقد منصفانه و انتقاد سازنده همراه با همدلی و همراهی جهت رفع مشکلات مردم و پیشرفت استان عزیزمان دارم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار