دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه گفت: با توجه به گستاخ و بي‌پروا شدن برخی از سارقین و مالخرها، پیشنهاد در نظر گرفتن مجازات تبعید در کیفرخواست آنان مطرح می‌شود .
کد خبر: ۶۹۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ 16 December 2018

«محمدحسین ابراهیمی» با اعلام خبر دستگیری یک سارق و همچنین شناسایی یک مالخر که اموال مسروقه را در منزل خود انبار کرده بود، تصریح کرد: دادستانی در نظر دارد برای سارقان سابقه‌دار و همچنین مالخرهایی که بسیار جری و گستاخ هم شده‌اند، پیشنهاد مجازات تبعيد را در کیفرخواست آنان از دادگاه تقاضا کند.
وي با بيان اين كه پیش‌ از این نيز صدور چنین حکمی برای فروشندگان مواد مخدر درخواست شده بود، خاطرنشان کرد: قطعاً با متهمان دستگیر شده بر اساس قانون و به ‌صورت قاطعانه برخورد خواهد شد و آنان باید در انتظار حکم تبعید و مجازات تکمیلی باشند.
به گفته‌ي اين مقام قضايي، افراد بازداشت شده در موارد اخير نيز هم‌اکنون تا تعیین تکلیف، با قرار بازداشت موقت در بازداشت به سر خواهند برد . 
دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه عنوان كرد: به تازگي برخی افراد با داشتن ظاهری موجه، مالخری را حرفه خود قرار داده و از این طریق به سارقان کمک می‌کنند لذا در همین راستا تقاضا می‌شود که دادگاه احکام صادره برای آنان را نیز به ‌طور علنی و عمومی منتشر کند تا مردم مالخرها را بشناسند . 
ابراهيمي در پايان نيز با اشاره به دستگیری سارقی که اقلامی همچون سیم مسی، کابل‌های فشارقوی، شیرآلات نو، کف کش، پمپ چاه، سم‌پاش، ابزارآلات و سیم برق اقلام را در حوزه ابرکوه و چاه‌های کشاورزی روستاها و ساختمان‌هاي نيمه‌ساز دزدیده بود، متذكر شد: مالباختگانی که اخیراً اموالی از آنان به سرقت رفته است، می‌توانند ظرف یک هفته آینده با مراجعه به اداره آگاهی نسبت به شناسايي اموال خود و تحويل آنها پس از طی مراحل قانونی اقدام كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار