رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری یزد خبرداد؛
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: اطفاء حریق در هشت ماهه نخست سالجاری، نسبت به سال گذشته کاهش دوازده درصدی داشته است.
کد خبر: ۶۹۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 17 December 2018

سید عباس میرشمسی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: در هشت ماهه نخست سال  گذشته حدود هزار و ۱۶۵ مورد و در مدت زمان مشابه سالجاری حدود هزار و ۳۳۰ مورد حریق در استان یزد اتفاق افتاده است که از لحاظ اطفاء حریق کاهش دوازده درصدی داشته است.
میرشمسی با بیان اینکه متاسفانه در هشت ماهه ی نخست امسال به مدت مشابه در سال گذشته حوادث خسارتی  سیزده درصد افزایش داشته است عنوان کرد: سهم سال ۹۶ از حوادث خسارتی هزار و ۱۸۵ مورد و سال ۹۷ در حدود هزار و ۳۴۳ مورد است که تصادفات درون شهری بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است.
وی خطای انسانی و بی احتیاطی را عامل اصلی در اکثر حوادث استان دانست و عنوان کرد: گیر افتادن در آسانسور و گود برداری غیر اصولی از جمله حوادثی است که  براثر بی احتیاطی انسانی رخ میدهد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با اشاره به اینکه سازمان آتش نشانی یزد با ۲۰۰ نیرو و یازده ایستگاه شبانه روزی به صورت تمام وقت در خدمت همشریان است از همه شهروندان خواست در هنگان وقوع حوادث ترافیکی ضمن حفظ خونسردی با  شماره رایگان ۱۲۵ سازمان آتش نشانیتماس بگیرند و عوامل این سازمان را از وقوع حوادث مطلع کنند.
میرشمسی نقش آموزش را در داشتن فرهنگ ایمنی بسیار موثر دانست و تاکید کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی استان یزد  آموزش  به آحاد مردم و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در جامعه را از جمله برنامه‌های در مهم آتش نشانی دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار