فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد:
فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به لزوم کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی در جامعه گفت: پلیس، کنترل و کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی از طریق همکاری با نخبگان را در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۶۹۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 17 December 2018

سردار محمدرضا میرحیدری در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی علمی پلیس با حضور نفرات برتر کنکور سراسری و نخبگان علمی استان گفت: نیروی انتظامی با توجه به حجم‌کاری و ماموریت‌های گسترده و همچنین پیشرفت سریع علم در سطح جامعه نیازمند حل معضلات و مشکلات جامعه از طریق علمی است.
وی با بیان اینکه ناجا از مباحث علمی و تخصصی روز هم بهره‌مند است ادامه داد : ناجا با تشکیل واحدهای علمی، پژوهشی و تخصصی سعی دارد از مباحث علمی و تکنولوژی‌های نوین به نحو احسن برای انجام وظایف و مسئولیت‌های ذاتی خود استفاده کند.
فرمانده انتظامی استان یزد اضافه کرد: پلیس استان با در نظر گرفتن مسائل، مشکلات و همچنین وضعیت جغرافیایی استان، آمادگی همکاری با نخبگان و مخترعان در راستای برطرف کردن معضلات، جرایم و آسیب های اجتماعی را دارد.
رئیس پلیس استان یزد با اشاره به حرکت دانش‌محور ناجا برای رسیدن به اهداف، خاطرنشان کرد: پلیس امروز به صورت دانش محور در مسیر خود برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده در حرکت است و با جدیت دنبال می‌شود.
وی بیان داشت: این هدف در حال حاضر با ایجاد پلیس‌های تخصصی و انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی به منظور کاهش آسیب‌ها و آلام جامعه شدت بیشتری گرفته است.
سردار میرحیدری با بیان اینکه حرکت علمی پلیس با همکاری و هم‌افزایی بین مراکز علمی و نخبگان جامعه با ناجا می‌تواند بهتر از گذشته شود، تصریح کرد: امروزه پلیس آمادگی لازم را در خصوص کنترل و کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی از طریق همکاری با نخبگان دانشگاهی را دارد.
فرمانده انتظامی استان یزد در پایان ضمن قدردانی از فعالیت نخبگان و پژوهشگران برتر استانی خاطرنشان کرد: پلیس تلاش دارد با ایجاد امنیت و آرامش روانی مطلوب برای افراد جامعه خصوصا نخبگان، امکان رشد و پیشرفت های علمی در سطح کشور را فراهم کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار