فرماندار بافق مطرح کرد؛
فرماندار بافق در بازدید از دبیرستان نمونه امام رضا (ع) این شهرستان گفت: هزینه کرد خانواده‌ها برای دانش آموزان نوعی سرمایه گذاری پر بازده برای آن‌ها محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۹۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ 17 December 2018

فرماندار بافق به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان ضمن بازدید از دبیرستان نمونه امام رضا (ع) در جریان طرح تثبیت و کیفیت بخشی آموزشی دانش آموزان قرار گرفته و در مورد اهداف و برنامه‌های این طرح بحث و تبادل نظر شد. 
زاده رحمانی فرماندار بافق در این بازدید ضمن تاکید بر پرورش نیروی انسانی ماهر و کارآمد در مدارس گفت: در سطح کشور و استان وقتی مدارس موفق را مورد بررسی قرار می‌دهیم به این نکته می‌رسیم که خانواده‌ها به آموزش فرزندانشان توجه بیشتری داشتند و ما نیز باید در جامعه خود این فرهنگ را نهادینه کنیم تا خانواده‌ها بیش از پیش به آموزش فرزندانشان توجه کنند.
زاده رحمانی افزود: ما باید برای آموزش فرزندانمان هزینه کنیم چرا که این هزینه نوعی سرمایه گذاری پر بازده برای خانواده و حتی جامعه نیز محسوب می‌شود.
در ادامه این بازدید رئیس آموزش و پرورش شهرستان بافق در زمینه کمک مالی در اجرای این طرح و حمایت از مراکز مطالعاتی شهرستان از طریق جذب منابع استانی و خیرین قول مساعدت داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار